Təsvir
"PAŞA Bank"da yeni təcrübə və inkişaf fürsəti sizi gözləyir!
Müştəri məmnuniyyəti üzrə təcrübə proqramına qoşulun və peşəkar inkişafınızda yeni uğurlu başlanğıca addım atın.
Müştəriyönümlülük strategiyamızın bir parçası olan və 6 ay müddətində davam edən proqram çərçivəsində yeni məzun və tələbələr korporativ iş mühiti ilə yaxından tanış olaraq bank sahəsində müştəri xidmətləri üzrə bilik və bacarıqlara yiyələnəcəklər.
Bu proqram sizə nə qazandıracaq?
- Təcrübə: Bank sektorunda müştərilərlə real iş mühiti;
- Təlimlər: PAŞA Bank mütəxəssisləri tərəfindən praktiki biliklər;
- Korporativ Mühit: Peşəkar iş mühiti və yeni əlaqələr;
- Sertifikat: Təcrübənin sonunda rəsmi sertifikatla təmin olunma.
Sizdən gözləntilər nələrdir?
- Müştəriləri gülərüzlə qarşılayıb yönləndirmə;
- Müştəri ehtiyaclarına uyğun növbəlilik sistemində dəstək göstərmə;
- PAŞA Bank tətbiqi vasitəsilə müştəriləri məlumatlandırma və dəstək.
Tələblər
Bu proqram kimlər üçün nəzərdə tutulub?
- Bakalavr üzrə 3-cü və 4-cü kurslarda təhsil alan tələbələr, hazırkı magistr tələbələri və 2024-cü il məzunları;
- Səlis Azərbaycan dili, ingilis və ya rus dili biliklərinə üstünlük verilir;
- Yüksək kommunikasiya bacarığı, təşəbbüskarlıq və motivasiya;
- Komandada effektiv işləmə və detallara diqqət yetirmə qabiliyyəti.
Son tarix
fevral 8, 2025
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur