Çağrı mərkəzinin operatoru vakansiyası

Çağrı mərkəzinin operatoru vakansiyası

 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müştərilərdən daxil olan telefon sorğularının cavablandırılması və müvafiq əməliyyatların aparılması; 
  • Müştəriyə xidmətlər barəsində lazımi məlumatların təqdim edilməsi;
  • Müştərilərdən daxil olan təklif və şikayətlərin qəbulu və sistemdə qeyd olunması;
  • Zəruri informasiyanın alınması məqsədilə müştərilərlə əlaqənin yaradılması (informative xarakterli zənglər, sorğu/anket);
  • Müştərilərin müraciətlərinin qeydiyyatının aparılması və aidiyyətı üzrə yönləndirilməsi;

 

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Müştəri xidmətləri sahəsi üzrə iş təcrübəsi arzuolunandır. 
  • Azərbaycan və rus dillərində səlis danışmaq bacarığı, ingilis dili arzuolunandır.
  • Səlis nitq qabiliyyəti;
  • Güclü ünsiyyət bacarığı;
  • MS Office programları üzrə biliklər.

İş rejimi:

  • 5 günlük iş həftəsi;

Üstünlüklərimiz:

  • Rəqabətli əmək haqqı;
  • Professional inkişaf üçün təlimlərin təşkili.

Əmək haqqı:

  • Müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin olunacaqdır;
  • AR Qanunvericiliyinə əsasən rəsmiləşdirmə.

Vakansiyanın tələblərinə uyğun gələn namizədlər mövzu yerində “Çağrı mərkəzinin operatoru” qeyd etməklə CV-nizi [email protected] elektron poçt ünvanına göndərin. 


BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:

FACEBOOK: Edumap.az

Gənclərin Xəritəsi

TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.

İNSTAGRAM:@edumap.az

Tik-tok:edumap.az