Kapital Bank namizədləri İnsan resurslarının idarə edilməsi departamentinin Təşkilati öyrənmə və inkişaf Şöbəsinin rəisi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Öhdəliklər:
· “Kapital Bank”ASC-nin “Təlim və inkişaf sistemi üzrə qaydaları”nı hazırlayır, yeniləyir, tətbiq edir və əlaqədar siyasət və prosedurların hazırlanmasında iştirak edir;
· Bankın təlim və inkişaf strategiyasının həyata keçirilməsində iştirak edir və biznes tərəfdaşı olaraq fəaliyyət göstərir;
· Bankın illik öyrənmə və inkişaf planını hazırlayır və təqdim edir, planın icrasına nəzarət edir;
· Təlim və inkişaf proseslərinin bütövlüyünə nəzarət edir, ehtiyacların müəyyən edilməsinə, layihələrin və inkişaf fəaliyyətlərinin planlaşdırılmasına və təşkilinə, nəticələrin qiymətləndirilməsinə rəhbərlik edir;
· Bankın illik təlim və inkişaf büdcəsini təklif edir, təsdiq olunmuş büdcənin icrasına nəzarət edir;
· Biliklərin idarə edilməsi və daxili bilik axınının təmin olunmasına nəzarət edir, yeni kadrların hazırlanması prosesini dəstəkləyir;
Üstünlük verilən bilik və bacarıqlar:
· İnsan resurslarının idarə edilməsi sahəsində müəyyən biliklərə və minimum 5 illik iş təcrübəsinə malik olmaq;
· Bank fəaliyyəti ilə əlaqədar qanunvericiliyi bilmək;
· Azərbaycan və ingilis dillərini mükəmməl, rus dilini yaxşı səviyyədə bilmək;
Biz Sizə stabil iş yeri, dinamik inkişaf və peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, hr.kapitalbank.az portalımızdan qeydiyyat keçərək CV-nizi göndərərək vakansiyamıza müraciət edə bilərsiniz.
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur