Vəzifə: Rəqəmsal Marketinq üzrə mütəxəssis
Vəzifə öhdəlikləri:
Şirkətin Meta və Google reklam hesablarını idarə etmək;
Analitika alətləri ilə müştəri davranışlarının və veb-sayt performansının qiymətləndirilməsi;
Müxtəlif kanallar üzrə (Sosial Media, SEO, PPC) rəqəmsal marketinq aktivlikləri KPI-larının izlənməsi və analiz edilməsi;
Ən yeni rəqəmsal marketinq tendensiyalarını izləmək və yeni alətləri tətbiq etmək;
Google və Meta üzrə aylıq reklam hesabatlarının verilməsi.
Tələblər:
Rəqəmsal marketinq platformalarında 1-3 il (Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, Linkedin Ads və s.) iş təcrübəsi;
Veb sayt analitika alətlərində (Google Analytics, Yandex Metrica, Ahrefs, Semrush) iş təcrübəsi;
Sosial media performansını dəyərləndirmək üçün analitik vasitələrdə iş təcrübəsi;
SEO bilikləri;
Meta Business Suite-də iş təcrübəsi;
Ali təhsil (marketinq sahəsi üzrə olması arzu olunandır).
İş şəraiti:
İş qrafiki: 5 günlük ( 09:00-18:00);
AR Əmək Məcəlləsinə uyğun rəsmiləşdirmə;
Əmək haqqı: 1000-1500 AZN
Uyğun namizədlər "Rəqəmsal Marketinq üzrə mütəxəssis" başlığı ilə CV-lərini [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur