Helpdesk (Texniki Dəstək üzrə Mütəxəssis)-Qarabağ
Vəzifə öhdəlikləri:
- Cəmiyyətin əsas proqram təminatın fasiləsiz fəaliyyətini təmin etmək;
- Kompüter avadanlıqlarına və proqramlara xidmətinin göstərilməsini və qüsurların aradan qaldırılmasını təmin etmək;
- Proqram təminatları ilə bağlı məsləhətlərin verilməsini təmin etmək;
- Zərüri hallarda istifadəçilərə İT dəstək göstərmək (first line support);
- Kompüterlərdəki informasiyanın arxivləşdirilməsini təşkil etmək;
- Cəmiyyətin korporativ və lokal kompüter şəbəkələrinin təhlükəsiz fəaliyyətinə nəzarət etmək;
- Cəmiyyətin fasiləsiz internet bağlantısının işini təmin etmək.
Tələblər:
- Kompüter, texniki və ya müvafiq ixtisas üzrə ali təhsil;
- İT sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- Windows əməliyyat sistemlərin yüksək səviyyədə inzibatçılığı;
- Linux əməliyyat sistemləri üzrə ilkin anlayış əlavə üstünlükdür;
- İT şəbəkənin iş prinsiplərindən məlumatlı və iş təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük verilir;
- MCP sertifikatı, CCNA və s.) əlavə üstünlükdür
- Komanda ilə işləmək bacarığı və inkişafa meylli olma.
Muraciətinizi [email protected] elektron poçt ünvanlarına “Helpdesk-Qarabağ” başlığı ilə göndərməklə edə bilərsiniz.
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur