Umico-da Çağrı mərkəzi operatoru vakansiyası aktivdir

Umico-da Çağrı mərkəzi operatoru vakansiyası aktivdir.



Vəzifə öhədlikləri:
· Müxtəlif kommunikasiya kanallarında (telefon, whatsapp, telegram, mail, facebook və s.) Umico marketdə mal və məhsul kateqoriyaları üzrə müştəri konsultasiyalarının həyata keçirilməsi;
· Mövcud məlumat bazasına gedən zənglər və müştəri üçün müvafiq malların satışı (Telemarketinq);
· Müştərilərin şirkətin xidmətləri və innovativ layihələri haqqında məlumatlandırılması.

Əsas tələblər:
· Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq qabiliyyəti;
· Pərakəndə satış mağazalarında (məişət texnikası, kosmetika, ətriyyat, məişət malları və s.) qeyri-ərzaq məhsulları (xüsusiyyətləri, təsviri, təfərrüatları) ilə bağlı bilik və təcrübə.

İş şəraiti:
· İş rejimi - Növbəli iş qrafiki - 5/2
· İş yeri – Qafqaz Biznes Mərkəzi

Uyğun namizədlər CV-lərini mövzu sətrində "Çağrı mərkəzi üzrə operator" qeyd edərək [email protected] email adresinə yönləndirə bilər.


BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:

FACEBOOK: Edumap.az

Gənclərin Xəritəsi

TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.

İNSTAGRAM:@edumap.az

Tik-tok:edumap.az