Umico-da Çağrı mərkəzi operatoru vakansiyası aktivdir.
Vəzifə öhədlikləri:
· Müxtəlif kommunikasiya kanallarında (telefon, whatsapp, telegram, mail, facebook və s.) Umico marketdə mal və məhsul kateqoriyaları üzrə müştəri konsultasiyalarının həyata keçirilməsi;
· Mövcud məlumat bazasına gedən zənglər və müştəri üçün müvafiq malların satışı (Telemarketinq);
· Müştərilərin şirkətin xidmətləri və innovativ layihələri haqqında məlumatlandırılması.
Əsas tələblər:
· Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq qabiliyyəti;
· Pərakəndə satış mağazalarında (məişət texnikası, kosmetika, ətriyyat, məişət malları və s.) qeyri-ərzaq məhsulları (xüsusiyyətləri, təsviri, təfərrüatları) ilə bağlı bilik və təcrübə.
İş şəraiti:
· İş rejimi - Növbəli iş qrafiki - 5/2
· İş yeri – Qafqaz Biznes Mərkəzi
Uyğun namizədlər CV-lərini mövzu sətrində "Çağrı mərkəzi üzrə operator" qeyd edərək [email protected] email adresinə yönləndirə bilər.
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur