Aktiv vakansiya: Təchizat və inzibati işlər üzrə menecer
* İş yeri: Azer Blast MMC / Gəncə şəhəri
* Vəzifə öhdəlikləri:
- Bazar meyarları ilə tanış olmaq, rəqabətin vəziyyətini və trendini təhlil etmək, əsas beynəlxalq və yerli qanun və qaydaları bilmək;
- Satınalma sorğularına nəzarət etmək, yoxlamaq və hesabatları hazırlamaq;
- Bazarı təhlil etmək, tələb olunan materialların daxili və xarici bazarda araşdırmaq, təchizatçı bazasını hazırlamaq və təhlil etmək;
- Ödəniş sorğularını həyata keçirmək, ödənişlərə nəzarət etmək;
- Müqavilə şərtlərini müəyyən etmək, müqavilələrin həyata keçirilməsini nəzarətdə saxlamaq;
- Çox tapşırıq rejimi və məhdud vaxt çərçivəsində işləmək, məsuliyyət və analitik düşüncə bacarığı;
- Cəmiyyətin kommersiya və digər sirləri gizli saxlanılmalı;
- Təchizat və satınalma prossesləri və ümumi prinsiplərini anlamaq;
- Təchizatın planlaşdırılması və təchizatçıların performansının qiymətləndirilməsi bacarığı;
- Ölkədaxi
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb