02 May, 2025 - 17:10
321
Project Manager üzrə öhdəliklər:
Layihə Planlaşdırılması: Layihə məqsədlərinin müəyyənləşdirilməsi və resursların təyini.
Komanda İdarəetməsi: Komandanın işlərini koordinasiya etmək, tapşırıqların bölüşdürülməsi və motivasiyanın təmin edilməsi.
Müştəri ilə Əlaqə: Müştəri tələblərinin dinlənilməsi, müntəzəm raportların verilməsi və müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsi.
Layihə Proqresinin İzlənməsi: Gedişatın monitorinqi, gecikmələrin və risklərin idarə edilməsi.
Keyfiyyətə Nəzarət: Görülən işlərin standartlara və müştəri tələblərinə uyğunluğunun yoxlanması.
Problemlərin Həlli: Proses zamanı y
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb