Vakansiya: Rəqəmsal Marketinq üzrə baş mütəxəssis
Departament/Şöbə: Strateji Kommunikasiya departamenti, Rəqəmsal kommunikasiya şöbəsi
Vəzifə üzrə tələblər:
- Ali təhsilli olmalı;
- Marketinq Platformaları üzrə bilikləri (Google Analytics, LuckyOrange, Google Ads; Remarketing Tools, Google Tag Manager, Google Search Console və s. ) olmalı;
- Rəqəmsal marketinq sahəsi üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi olmalı;
- Komanda ilə işləmə bacarığı olmalı;
- Yaradıcı və yenilikçi düşünmə bacarığı olmalı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Veb, SEO / SEM, e-mail, sosial media, ödənişli social media/yenidən hədəfləmə (retargeting) və GDN reklamları da daxil olmaqla rəqəmsal marketinq kampaniyalarını planlaşdırmaq və həyata keçirmək;
- Kampaniyaların effektivliyini izləmək, əsas göstəricilərini və KPI-ları müəyyənləşdirib, təhlil etmək və təkmilləşdirmə sahələrini müəyyən etmək;
- Google Analytics, LuckyOrange və digərləri kimi müxtəlif veb analitika
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb