Vakansiya: Rəqəmsal Marketinq üzrə baş mütəxəssis
Departament/Şöbə: Strateji Kommunikasiya departamenti, Rəqəmsal kommunikasiya şöbəsi
Vəzifə üzrə tələblər:
- Ali təhsilli olmalı;
- Marketinq Platformaları üzrə bilikləri (Google Analytics, LuckyOrange, Google Ads; Remarketing Tools, Google Tag Manager, Google Search Console və s. ) olmalı;
- Rəqəmsal marketinq sahəsi üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi olmalı;
- Komanda ilə işləmə bacarığı olmalı;
- Yaradıcı və yenilikçi düşünmə bacarığı olmalı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Veb, SEO / SEM, e-mail, sosial media, ödənişli social media/yenidən hədəfləmə (retargeting) və GDN reklamları da daxil olmaqla rəqəmsal marketinq kampaniyalarını planlaşdırmaq və həyata keçirmək;
- Kampaniyaların effektivliyini izləmək, əsas göstəricilərini və KPI-ları müəyyənləşdirib, təhlil etmək və təkmilləşdirmə sahələrini müəyyən etmək;
- Google Analytics, LuckyOrange və digərləri kimi müxtəlif veb analitika vasitələrindən istifadə edərək bütün rəqəmsal kanallar üçün qabaqcıl analitika və hesabatlar aparmaq;
- Google,Facebook və İnstaqram səhifələrində marketinq büdcəsinə əsasən reklam kampaniyaların yerləşdirilməsi və izlənilməsi;
- Rəqəmsal fəaliyyətlərə və aparıcı nəsillərə xüsusi diqqət yetirməklə satış funnel-iniqiymətləndirmək və təkmilləşdirmək;
- Trafikin, kampaniyaların, elanların, açar sözlərin və auditoriyanın effektivliyinin sistematik analizi;
- Əldə olunmuş məlumat əsasında nəticə və təklif formalaşdırmaq. Mövcud datanın necə istifadə olunmasına dair təkliflər hazırlamaq;
- Böyük həcmli məlumatların emalı.
Göstərilən tələblərə uyğun olan namizədlərin CV-ləri mövzu (subject) hissəsinə “Rəqəmsal Marketinq üzrə baş mütəxəssis” yazaraq [email protected] mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Qeyd etmək istəyirik ki, yalnız vakansiya tələblərinə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur