Çağrı mərkəzi operatoru vakansiyası

Vəzifə: Çağrı mərkəzi (Call Center) operatoru
 
Vəzifə öhdəlikləri:
•        Şirkətin Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq;
•        qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;
•        müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək;
•        müraciətləri aidiyyatı olan şöbələrə yönəltmək və prosesin gedişatına nəzarət etmək;
•        yeni müştəriləri telefon vasitəsilə cəlb etmək;
•        Şirkətlə müştəri arasında düzgün koordinasiya yaratmaq;
•        xidmətin dayanmasının və müştərilərdən kütləvi müraciətlərin daxil olmasının qarşısını almaq üçün müvafiq sistem proqramlarına nəzarət etmək;
Namizədə verilən tələblər:
•        Ali təhsilə üstünlük verilir
•        azərbaycan və rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli
•        nitqi aydın və səlis olmalı
•        fikrini düzgün şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti olmalı
•        müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı
•        məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı
•        MS Office proqramlarını bilməli
 
İş qrafiki:  növbəli, günaşırı.
Əmək haqqı: 450 AZN
Müraciət qaydası:  CV-nizi [email protected] elektron poçt ünvanına, mövzu sahəsində vəzifə adını - “Çağrı mərkəzi operatoru” yazmaqla göndərə bilərsiniz.


BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:

FACEBOOK: Edumap.az

Gənclərin Xəritəsi

TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.

İNSTAGRAM:@edumap.az

Tik-tok:edumap.az