Bazar ertəsi, 2 İyun, 2025

Çağrı mərkəzi operatoru vakansiyası


  • Dərc edildi: 10 Mart, 2023 - 12:48
Çağrı mərkəzi operatoru vakansiyası

Vəzifə: Çağrı mərkəzi (Call Center) operatoru
 
Vəzifə öhdəlikləri:
•        Şirkətin Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq;
•        qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;
•        müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək;
•        müraciətləri aidiyyatı olan şöbələrə yönəltmək və prosesin gedişatına nəzarət etmək;
•        yeni müştəriləri telefon vasitəsilə cəlb etmək;
•        Şirkətlə müştəri arasında düzgün koordinasiya yaratmaq;
•        xidmətin dayanmasının və müştərilərdən kütləvi müraciətlərin daxil olmasının qar�

�ısını almaq üçün müvafiq sistem proqramlarına nəzarət etmək;
Namizədə verilən tələblər:
•        Ali təhsilə üstünlük verilir
•        azərbaycan və rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli
•        nitqi aydın və səlis olmalı
•        fikrini düzgün şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti olmalı
•        müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı
•        məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı
•        MS Office proqramlarını bilməli
 
İş qrafiki:  növbəli, günaşırı.
Əmək haqqı: 450 AZN
Müraciət qaydası:  CV-nizi [email protected] elektron poçt ünvanına, mövzu sahəsində vəzifə adını - “Çağrı mərkəzi operatoru” yazmaqla göndərə bilərsiniz.

Rəy bildirin

Email ünvanınız göstərilməyəcək. Mütləq xanalar *

Hələ heç bir rəy yazılmayıb

Təhsil Xəbərləri

Elm və təhsil naziri: “Yaxşı kadr istəyiriksə, yaxşı da investisiya qoymalıyıq.”
02 İyun, 2025 - 14:47 31
Elm və təhsil naziri...
Qarabağ Universiteti VII Türk Dövlətləri Türkoloji Yay Məktəbinə evsahibliyi edəcək
02 İyun, 2025 - 12:30 132
Qarabağ Universiteti...
Lisey və gimnaziyalara qəbul qaydalarında dəyişikliklərlə bağlı açıqlama
29 May, 2025 - 10:43 146
Lisey və gimnaziyala...