“İT xidmətləri üzrə mütəxəssis” vəzifəsi üzrə vakansiya

“İT xidmətləri üzrə mütəxəssis” vəzifəsi üzrə vakansiya

 

“PAŞA Technology” Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyət (“PAŞA Technology” və ya “PAŞA Technology” MMC) İT xidmətlər provayderi olaraq 2018-ci ildə yaradılıb.

"PAŞA Technology"-nin məqsədi "PAŞA Holding” MMC-nin törəmə şirkətləri üçün və Azərbaycan bazarında İT xidmətləri, "Cloud Computing", kiber təhlükəsizlik əməliyyatları və məlumatların emalı mərkəzinin idarə edilməsi xidmətlərini təmin etməkdir.

 

Hal-hazırda “PAŞA Technology” MMC İT xidmətləri üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

 

               Əsas öhdəliklər:

   

  • İnsidentlərin idarə edilməsi üçün 1-ci səviyyəli yardımın göstərilməsi və son-istifadəçi avadanlıqları, periferiya qurğuları, proqram təminatı və tətbiqlərlə bağlı  son istifadəçi və müştərilərin sorğularının həyata keçirilməsi;
  • Müvafiq bilet sistemində qeydə alınmış İT Dəstək Xidməti problemləri ilə bağlı daxil olan sorğulara nəzarət etmək və operativ cavab vermək;
  • Təsdiq edilmiş proqram buraxılışlarına uyğun olaraq təkmilləşdirmələr və konfiqurasiya da daxil olmaqla, müştəri hesablama resursları saxlamaq;
  • Təsdiq edilmiş proqram təminatı siyahısına, xüsusi təşkilati ehtiyaclara və biznes proseslərinə uyğun olaraq müştərilərin təşkilatlarına yeni istifadəçilərin daxil olmasına köməklik etmək;
  • Aktivləri İdarəetmə sistemlərində bütün avadanlıqların, proqram təminatının, lisenziyaların və abunəliklərin davamlı olaraq yenilənməsi və ən son inventarının saxlanılması;
  • Təlimatlara uyğun olaraq təsirin azaldılması və bərpa fəaliyyətlərinə köməklik göstərmək;
  • NOC tərəfindən bağlanan əsas işlər üzrə İnsident Sonrası Təhlildə iştirak etmək;
  • Ümumi şəbəkə problemlərini ayırmaq və diaqnostika etmək üçün şəbəkə problemlərini aşkar etmək;
  • İdarə olunan xidmətlərlə bağlı texniki yardım üçün telefon və digər elektron vasitələrlə daxil olan sorğulara cavab vermək;
  • İnsident idarəetməsi ilə bağlı sorğulara vaxtında (sənədləşdirilmiş xidmət səviyyəsi haqqında müqavilələr çərçivəsində) cavab vermək və onların yerinə yetirilməsini tələb etmək;
  • Məlumatların daxili şəkildə və müştərilərə effektiv şəkildə ötürülməsi üçün  fəaliyyətləri “PAŞA Technology ticket system”-ində müvafiq sorğuları sənədləşdirmək;
  • Müştərilərin idarə olunan cihazları vasitəsilə şəbəkə və ya bulud resurslarına çıxışı ilə bağlı ehtiyac və suallarına cavab vermək;
  • Müəyyən edilmiş siyasət, prosedur və təhlükəsizlik praktikalarına əməl etmək;
  • Problemləri müstəqil həll etmək və eskalasiya prosedurlarını başa düşmək;
  • Proses və siyasətlərə davamlı yardım və uyğunluğun təmin edilməsi: İTİL (İnformasiya Texnologiyaları İnfrastrukturu Kitabxanası), problemlərin idarə olunması, texniki dəstək xidmətinin idarə olunması, dəyişikliklərin idarə olunması, əməliyyatların monitorinqi və fəaliyyətin məruzə edilməsi;
  • Əməliyyatların səmərəliliyi, tapşırıqlar və layihələri müzakirə etmək üçün tərəfdaşlarla müntəzəm rəsmi görüşlərdə iştirak etmək;
  • Təkrarlanan insidentlərin, problemlərin və çatdırılmayan layihə mərhələlərinin xidmət şöbəsinin rəhbərinə/İnfrastruktur rəhbərinə məruzə edilməsi.

 

                   Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

                  

                    Təhsil:

 

  • Texniki sahədə ali təhsil.
  • Mühəndislik və ya kimi texniki sahələr üzrə dərəcəyə üstünlük verilir.

 

                   Təcrübə və bacarıqlar

 

  • Texniki Dəstək və ya bənzər vəzifədə minimum 2 il təcrübə.
  • İnsanlarla ünsiyyət qurmağa meylli, ünsiyyətcil.
  • Baza şəbəkə diaqnostikası bacarıqları.
  • Baza Linux CLI bacarıqları.
  • Baza Windows Əməliyyat Sistemi bacarıqları.
  • Məşğul komandada yaxşı işləmək, tez öyrənmək və bir çox məsələlərin öhdəsindən gəlmək bacarığı.
  • Güclü analitik bacarıqlar və müxtəlif mənbələrdən məlumat toplama və şərh etmə bacarığı.
  • Qüsurları qiymətləndirmək, prioritetləşdirmək, müvafiq olaraq cavab vermək və ya eskalasiya etmək bacarığı.   
  •  Biliyini artırmaq və özünü inkişaf etdirmək təşəbbüsü.
  • Gündəlik əməliyyatlarda dürüst olmaq:  hər zaman düzgün addımları düzgün yollarla atmaq.
  • Əməliyyat keyfiyyətini dəstəkləmək.
  • Təşkilat daxilində həmkarlar və təchizatçılar/ortaqlar arasında yaxın əməkdaşlıq prinsiplərini dəstəkləmək.           

 

    Kompüter Bilikləri

 

  • Microsoft Windows OS, MAC OS, Linux (üstünlük kimi) əməliyyat sistemlərində işləmə bacarığı.
  • MS Office proqramları and Microsoft Bulud məhsulları və abunəlikləri illə işləmə bacarığı.
  • Data Mərkəz mühitində və Tier standartları barədə biliklər üstünlükdür.
  • Bulud modelləri və Bulud məlumat təhlükəsizliyi barədə biliklər üstünlükdür.

                  

 

                      Dil bilikləri:

 

  • Azərbaycan, Rus və İngilis dilində sərbəst ünsiyyət qurmaq.

 

Son müraciət tarixi: 18 mart  2025-ci il.

Müraciət etmək istəyən namizədlər vakansiyanın adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-ni [email protected] ünvanına göndərə bilərlər. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün  vakansiyanın tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanacaq


BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:

FACEBOOK: Edumap.az

Gənclərin Xəritəsi

TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.

İNSTAGRAM:@edumap.az

Tik-tok:edumap.az