• Müştəriyə texniki dəstək xidmətlərinin səmərəli şəkildə göstərilməsi, müştəriyə yerində yardım göstərilməsi;
• “Service Desk” vasitəsi ilə qeydiyyata alınan bütün sorğuların vaxtında cavablandırılması və həll olunması;
• Nəzarət-kassa aparatlarında proqram təminatlarının quraşdırılması, yüklənməsi və problemlərin aşkar olunaraq operativ şəkildə icra olunmasını təmin etmək.
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
• Microsoft Windows və Android əməliyyat sistemləri barəsində biliklər;
• Desktop, laptop və mobil cihazların şəbəkəyə qoşulma prinsipləri haqqında biliklər;
• Simsiz şəbəkə nöqtəsi barədə baza bilikləri;
• Kompyüter texnikası haqqında ümumi anlayış;
• Şəbəkə avadanlıqları haqqında ümumi anlayış;
• Nasazlıqların axtarışı üzrə bacarıqlar;
• Xidmət masası (Service Desk) ilə iş təcrübəsi;
• Microsoft Office proqramlarından istifadə təcrübəsi
• İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi
• İş vaxtı: 09:00 – 18:00
Son müraciət tarixi: 03.03.2025.
Maraqlananlar CV-lərini “Texniki dəstək üzrə kiçik mütəxəssis” başlığı altında [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb