Tələblər :
- Ali təhsil;
- Minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Microsoft office proqramı üzrə biliklər;
- Azərbaycan və Rus dili bilikləri;
- Səlis nitq qabiliyyəti, analiz etmə və punktuallıq;
Vəzifə öhdəlikləri :
- Gün ərzində daxil olan zənglərin qeydiyyatının aparılması və həftəlik hesabatların təqdim edilməsi;
- Şirkətin xidmətləri haqqında müştərilərin tam olaraq məlumatlandırılması;
- Sifarişin gedişatının və sonlandırılmasının nəzarətdə saxlanılması;
- Telefon zənglərinin şöbələrə və aidiyyəti şəxslərə yönləndirilməsi;
- Sifarişin qeydiyyata alınması və icrası ilə bağlı məlumatların sistemdə işlənilməsi;
- Müştəri müraciətlərinin statistikasının aparılması;
- Şikayətlərin araşdırılaraq aidiyyəti strukturlarda həll edilməsi;
Vakansiya ilə bağlı müraciət etmək istəyənlər aşağıdakı linkə keçid edərək və ya “Qaynar xətt operatoru” adını mövzu hissəsində qeyd etməklə CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb