Help Desk üzrə mütəxəssis axtarırıq!
Namizədə olan tələblər:
• Help Desk kimi ən azı 3 il iş təcrübəsi mütləqdir
• Cinsi: kişi
• Ali təhsil
• Windows əməliyyat sistemi, şəbəkə, periferik qurğular, PRTG/Zabbix üzrə praktiki bilik və bacarıqlar olmalı, IP telefoniya anlayışı olmalı
• Məsuliyyətli, komandada işləmə bacarıqlı, səbrli olmalı
Vəzifə öhdəlikləri:
• Kompüter şəbəkələrində yaranmış nasazlıqların aradan qaldırılması;
• Notebook, kompüter, printer və şəbəkə avadanlıqları daxil olmaqla bütün cihazların quraşdırılması və proqram təminatlarının yüklənməsi, yaranan problemlərin aradan qaldırılması;
• Şəbəkə printerlərin quraşdırılması;
• Əməliyyat sistemlərinin yazılması;
• Daxil olmuş sorğuların vaxtında və düzgün həll edilməsi;
• “Hardware” və “Software” səviyyəsində texniki dəstək vermək;
• Proqram təminatlarının optimallaşdırılması və monitorinqi işlərini aparmaq (PRTG, Zabbix).
İş saatı: 5/7, saat 09:00-18:00
Müraciət qaydası: CV-nizi əmək haqqı gözləntinizi qeyd edərək [email protected] elektron poçt ünvanına, mövzu sahəsində vəzifə adını “Help Desk” yazmaqla göndərə bilərsiniz.
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur