Ölkənin yeganə milli poçt operatoru “Azərpoçt” MMC Çağrı mərkəzi üzrə aparıcı mütəxəssis vəzifəsinə vakansiya elan edir :
Vəzifə Öhdəlikləri:
- Çağrı mərkəzinin işini idarə etmək;
- Daxil olan zənglərin fasiləsiz və keyfiyyətli şəkildə qəbul olunmasını və cavablandırılmasını təmin etmək;
- Strateji qərarlar qəbul etmək və nəticələrə görə məsuliyyət daşımaq;
- Çağrı Mərkəzinin şəxsi heyətinin təlim ehtiyaclarının müəyyən olunması və təmin edilməsi üçün müvafiq fəaliyyəti həyata keçirmək;
- Şikayətlərin idarə olunması prosesini qurmaq və inkişaf etdirmək;
- Dəyərləndirmə və monitorinq prosesini aparmaq və təkmilləşdirmək;
- Aylıq, rüblük
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb