Çərşənbə, 3 Sentyabr, 2025

Çağrı mərkəzi üzrə aparıcı mütəxəssis vakansiyası


  • Dərc edildi: 16 Dekabr, 2022 - 16:19
Çağrı mərkəzi üzrə aparıcı mütəxəssis vakansiyası

Ölkənin yeganə milli poçt operatoru “Azərpoçt” MMC Çağrı mərkəzi üzrə aparıcı mütəxəssis vəzifəsinə vakansiya elan edir :

Vəzifə Öhdəlikləri:

- Çağrı mərkəzinin işini idarə etmək;
- Daxil olan zənglərin fasiləsiz və keyfiyyətli şəkildə qəbul olunmasını və cavablandırılmasını təmin etmək;
- Strateji qərarlar qəbul etmək və nəticələrə görə məsuliyyət daşımaq;
- Çağrı Mərkəzinin şəxsi heyətinin təlim ehtiyaclarının müəyyən olunması və təmin edilməsi üçün müvafiq fəaliyyəti həyata keçirmək;
- Şikayətlərin idarə olunması prosesini qurmaq və inkişaf etdirmək;
- Dəyərləndirmə və monitorinq prosesini aparmaq və təkmilləşdirmək;
- Aylıq, rüblük və illik, o cümlədən müqayisəli hesabatları hazırlamaq.

Namizədə dair tələblər:

- Çağrı mərkəzində azı 3 il iş təcrübəsi;
- Əla səviyyədə Azərbaycan və Rus dili (ingilis dili biliyi arzu olunandır);
- MS Office proqramlarında səlis işləmə bacarığı;
- Aydın və pozitiv ünsiyyət bacarığı;
- İdarəetmə bacarığının olması.

İş yeri: “Azərpoçt” MMC, baş ofis ( Ünvan: Ü.Hacıbəyli 72)
İş vaxtı: Həftəiçi 5 gün, saat 09:00 – 18:00

Qeyd: Əməkhaqqı müsahibə əsasında təyin olunacaq.
Maraqlananlar, “Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis” başlığı
ilə [email protected] ünvanına CV göndərə bilərlər.

Təhsil Xəbərləri

“Bir Müəllimin Manifesti” proqramına qeydiyyat başladı!
24 Avqust, 2025 - 03:21 1063
“Bir Müəllimin Manif...
Məktəblilərimiz Beynəlxalq Astronomiya və Astrofizika Olimpiadasında (IOAA 2025) uğur qazanıblar!
21 Avqust, 2025 - 18:11 238
Məktəblilərimiz Beyn...
Sumqayıt Dövlət Universiteti 131 fənn üzrə pedaqoji kadrların işə qəbulunu elan edir
01 Avqust, 2025 - 15:30 8041
Sumqayıt Dövlət Univ...