Əsas vəzifələr:
Şirkətin marketinq strategiyasını və siyasətini həyata keçirmək;
Partnyor şirkətlərin nümayəndələri, kreativ agentliklər ilə danışıqlar aparmaq;
TV, radio, bilbord və s. ənənəvi reklamların yerləşdirilməsi, effektivliyinin ölçülməsi və nəticəsinin analizi;
Kütləvi informasiya vasitələrində press-relizlərin yerləşdirilməsi, media ilə əlaqələrin aparılması;
PR layihələrin hazırlanması və icrası;
Effektiv marketinq kampaniyaları hazırlamaq, təqdim etmək, nəticələrini analiz etmək;
Sosial media platformalarının marketinq planına uyğun icrasına nəzarət etmək;
Şirkətin korporativ stil və brendbukuna uyğun olaraq dizayn vizuallarının yaradılmasına birbaşa nəzarət etmək;
Namizədə olan tələblər:
Müvafiq sahə üzrə minimum 2-3 il iş təcrübəsi;
Ali təhsil (marketinq, iqtisadiyyat, biznesin idarə edilməsi və ya oxşar ixtisaslar üzrə)
Mükəmməl Azərbaycan dili (ingilis dili arzuolunandır)
Komanda ilə işləmək bacarığı, analitik düşünmək, nəticə yönümlü, davamlı təkmilləşmə
MS Office proqramlarında işləmək bacarığı;
Marketinqin əsasları, kreativ yanaşma, analiz və təhliletmə
İş yeri və qrafik:
İş vaxtı 09:00 – 18:00
İş günü: Bazar ertəsi - cümə
İş yeri: Səməd Vurğun küç. 60
30.06.2025
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb