31 Avqust 11:52

Bankın Marketinq şöbəsində 3 vakansiya

AccessBank Kreativ dizayner, Marketinq mütəxəssisi və SMM mütəxəssisi vəzifələri üzrə vakansiyalar elan edib.

1.Kreativ dizayner

Öhdəliklər:

-Reklam kampaniyaları üçün kreativ ideyaların təklifi, breynstorminqlərdə iştirak

-Promo-aksiyalar üçün təkliflərin hazırlanması və vizualizasiyası

-Müxtəlif kreativ materialların dizaynı və tərtibatı

-Maketin hazırlanmasından hazır məhsulun təhvil verilməsinədək tam iş dövrü

– Bannerlərin, bilbordların, vərəqələrin, broşüraların, təqvimlərin dizayn hazırlanması

– Statik qrafik bannerlərin və dinamik flash-bannerlərin yaradılması

-Materialların çapa hazırlığı (prepress). Çap üsullarının xüsusiyyətlərinin biliyi, mətbəələrlə iş

– Fotosessiya və şəkillər üzərində iş

Tələblər:

-Ali təhsil (texniki və ya incəsənət)

-Reklam/marketinq şirkətlərində 1 ildən başlayan dizayner sahəsi üzrə iş təcrübəsi

– Kreativ düşüncə və yaradıcı yanaşma

– Mütləq Adobe Photoshop, Adobe Illustrator/CorelDRAW, Adobe InDesign proqramlarının biliyi (Autodesk 3D max biliyi arzu olunur)

– Şəkil çəkmək bacarığı (arzu olunur)

-Maketləşdirmə və kollaj yaratma bacarığı. Prepress biliyi

– Şəxsi keyfiyyətlər: Məsuliyyətlik, operativlik, diqqətlilik

– Portfolio ilə tanış olmaq imkanı mütləq yaradılmalıdır!

Maraqlanan şəxslər 20.09.2016 tarixinə qədər öz CV formalarını [email protected]elektron poçt ünvanına göndərə bilər.

Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.

 

2.Marketinq mütəxəssisi

Öhdəliklər:

– Marketinq, reklam, PR aksiyaları və şirkət məhsullarının irəliləməsi üçün keçirilən aksiyaların planlaşdırılması, təşkili, nəzarəti və effektivliliyin təhlili, onların təkmilləşdirilməsi üzrə tövsiyələrin hazırlanması, hesabatların hazırlanması

– Bank məhsullarının irəliləməsi üçün kontent strategiyasının hazırlanması və reallaşdırılmasında fəal iştirak

– Şirkət daxilində müxtəlif şöbələrlə və xarici podratçılarla işlərin koordinasiyası

– Daxili və xarici layihələr üçün sloqanların yaradılması

– Filiallarda reklam aktivliyinin koordinasiyası

– Brendın və məhsulların irəliləyişi üçün yeni kanalların axtarışı və inkişafı

Tələblər:

– Profil üzrə ali təhsil (Marketinq, PR, Sosiologiya)

– Marketinq, sosial tədqiqatlar sahəsində iş təcrübəsi (kəmiyyət və keyfiyyət araşdırmalarında, reklam və PR sahəsində iş təcrübəsi)

– Azərbaycan dilinin qrammatika və leksikasını dərindən biliyi və düzgün tətbiq edilməsi. İngilis və rus dillərində bilən namizədlərə üstünlük verilir

– Analitik düşüncə tərzi, təşəbbüskarlıq, müstəqillik, məsuliyyət, proaktivlik

– Marketinqin üsulları və strategiyalarının biliyi

– Kreativlik, məsuliyyət, ünsiyyətçilik

Maraqlanan şəxslər 20.09.2016 tarixinə qədər öz CV formalarını [email protected]elektron poçt ünvanına göndərə bilər.

Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.

 

3.SMM mütəxəssis

Öhdəliklər:

– Sosial şəbəkələrdə və populyar tətbiqlərdə qrupların yaradılması, tərtibatı, aparılması (moderasiya) və inkişaf etdirilməsi (FB, Instagram, twitter, youtube və s.)

– Qrupların menecmenti, kontentin yazılması, postinq, tarqetinq reklam, viki-nişanlama, müştəri/podratçı ilə qarşılıqlı fəaliyyət

– İstifadəçi fəallığının dəstəklənməsi, tematik forumlarda, qruplarda müzakirə üçün mövzuların təklifi, müzakirələrdə fəal iştirak, rəylərlə iş

– Seçilən məhsullar və xidmətlər üçün kreativ ideyaların hazırlanması

– Statistikanın izlənməsi, analitika əsasında alınan nəticələr üzrə kampaniyaların optimallaşdırması

– Rəqib-qrupların monitorinqi

Tələblər:

– SMM mütəxəssis kimi ən azı 1 il iş təcrübəsi

– Sosial şəbəkələrdə irəliləyiş alətləri və üsullarını istifadə etmə bacarığı, bazar və digital-marketinq trendlərinin biliyi

– İnternet-marketinq şəbəkələrinin vasitəsilə irəliləyiş üsulları haqqında təsəvvür

– Sosial şəbəkələrdə məhsulun və ya xidmətin ən azı bir uğurlu internet-irəlləyiş kampaniyası

– Photoshop üzrə ilkin biliklər (retuş və reklam maketlərinin yenilənməsi ilə iş)

– Azərbaycan dilinin qrammatika və leksikasını dərindən biliyi və düzgün tətbiq edilməsi. İngilis və rus dillərində bilən namizədlərə üstünlük verilir

– Kontent yaratma və ustalıqla onu təqdim etmə bacarığı

– İlkin analitika bacarıqları – google analytics, yandex metrika, məlumatları istifadə və idarə etmə, hesabatı yaratma təcrübəsi, neqativi tarazlama, rəy yazma təcrübəsi

– Şəxsi keyfiyyətlər: Məsuliyyətlilik, operativlik, diqqətlilik

Maraqlanan şəxslər 20.09.2016 tarixinə qədər öz CV formalarını [email protected]elektron poçt ünvanına göndərə bilər.

Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.

Bəyən və paylaş