Bir Startapın ən vacib 5 uğur sirri

Bir Startapın ən vacib 5 uğur sirri

 

Startap dünyası yeni ideyalar, layihələr və startaplarla doludur. Hər il minlərlə startap yaradılır və bəziləri uğur qazanır, digərləri isə uğursuz olur. Bəs startapı uğurlu edən nədir?

 

Startapları Uğurlu edən Nədir?

Startap inkişafın ilkin mərhələlərində işləyən biznesdir. Ən ümumi mənada, bazar problemini həll etmək və ya ehtiyacı ödəmək üçün innovativ ideyalar və həllər əsasında yeni bir müəssisə yaratmaq layihəsidir.

 

Startap kənd təsərrüfatından tutmuş pərakəndə satışa, texnologiyadan modaya qədər istənilən sənayedə ola bilər. Bu fəaliyyət insanların dolanışığı üçün sənətkarlıq və ya ticarətlə məşğul olduqları qədim dövrlərdən mövcud olmuşdur.

 

Xüsusiyyətləri:

 

Bir startapın uğurlu və ya uğursuzluğuna kömək edən bir çox amillər var; lakin, demək olar ki, bütün uğurlu startapların paylaşdığı bəzi əsas xüsusiyyətlər var.

 

  1. Sənaye Anlaşması

Uğurlu startap yaratmağın sirri nədir? Bütün sənayenizi başa düşmək.

 

İndiki gənc sahibkarlar çox vaxt məhsul və ya xidmətlərinə o qədər diqqət yetirirlər ki, onun böyük şəkilə necə uyğunlaşmasına kifayət qədər diqqət yetirmirlər. Əgər gəlirli bir iş yaratmağa çalışırsınızsa, böyük şəklə baxmalı və şirkətinizin bütün sahələrində uğur əldə etməyi planlaşdırmalısınız. Bunu nəzərə alaraq marketinq strategiyanızı qurun və uğursuzluğa düçar olan digər startapları kilometrlərcə qabaqlayacaqsınız.

 

  1. Risklərdən Qorxma

Uğurlu müəssisələr çox vaxt riskdən yaranır. İdeyalar, məhsullar, xidmətlər və daha çox formada risk. Ən yaxşı startaplar kənardan baxanlara çılğın görünən riskləri etməyə hazırdırlar.

 

Məsələn, onda Nokia mobil telefon bazarında hökmranlıq etdiyi zaman Apple iPhone-u istehsal etməzdi. Söhbət biznesə gəldikdə, heç bir risk almırsınızsa, yəqin ki, heç yerə sürətlə getməyəcəksiniz.

 

  1. Davamlı Öyrənmə

Çox vaxt startapların üzləşdiyi ən böyük problemlər vizyon çatışmazlığı və istiqamətin olmamasıdır. Bundan sonra hara gedəcəyiniz həmişə aydın deyil. Doğru şeyi edib etmədiyinizi və ya sonunda nəticə verib verməyəciyini  bilmək üçün heç bir yol yoxdur. Ən yaxşı həll yolu daim öyrənmək və öyrəndikləriniz əsasında yolunuzu tənzimləməkdir.

 

  1. Ardıcıllıq

Uğurlu bir iş qurmaq istəyirsinizsə, ardıcıllıq diqqət etməli olduğunuz bir şeydir. Yeni funksiyalar əlavə etmək və ya möhtəşəm yeni layihələr üzərində işləmək tələskənliyinə qapılmaq asandır, lakin ardıcıllıq başlanğıc miqyasına kömək edəcək və sizsiz ayaqda dura biləcək real biznesə çevriləcək.

 

Demək olar ki, hər bir uğurlu startap məzmun marketinqinə gəldikdə oxşar strategiyanı izləyir. Gündən-günə işə başladılar. Əgər etməsəydilər, izləyicləri onları nə gözlədiklərini və nə vaxt gözləyəcəklərini bilməyəcəkdilər.

 

Ardıcıllıqla siz inam və auditoriya yarada bilərsiniz. Ardıcıllıq olmasa, markanız olmayacaq və biznesiniz uğursuz olacaq.

 

  1. İnnovasiya

İnnovasiya uğurun açarıdır və bu sizin düşündüyünüz kimi deyil. Mən bir çox insanın yeniliyi yaradıcılıqla qarışdırdığını görmüşəm, lakin onlar tamamilə fərqli şeylərdir.

 

Yaradıcılıq yeni ideyalar irəli sürmək bacarığıdır və bu, heç bir real bacarıq və təcrübə tələb etmir. Yaradıcılıqlarınızın müvafiq gəlir əldə etmək üçün kifayət qədər faydalı olması üçün innovasiya məkanınız və müştəriləriniz haqqında müəyyən bilik tələb edir.

 

Nəticə: Düşünə bilərsiniz ki, böyük bir şey qurmaq istəyirsinizsə, layihəniz üzərində işləyən bir komandaya sahib olmalısınız və ya bir investorla başlamalısınız. Amma uğurlu biznesə başlamağın açarı əslində olduqca sadədir: kiçikdən başlayın və böyük düşünün.

Əgər sizin də ideyanız varsa, startap olaraq başlamaq istəyirsinizsə, qeydiyyatı 10 dekabra kimi davam edən “Sabah Lab” İnkubasiya Mərkəzinə, KOB-ların elm və dəstək layihələrinin maliyyələşdirilməsi ilə bağlı müsabiqəsinə, “Smart Xanım” layihəsinə  müraciət edə bilərsiniz.

Məqalə: Mirkan Emir Sandžak

Hazırladı: Rasim Abdurahman

 

Related Articles