10 Mart 17:47

Brendinq və onun mərhələləri

Brend günümüzdə vacib məsələlərdən biridir. Bu sözü eşidəndə böyük ehtimal hər kəsin ağlına keyfiyyətli və məşhur məhsul gəlir. Görəsən brend haqqında düşündüyümüz hər şey doğrudur? Biz bu haqda düzgün təsəvvür yarada bilirik? Hansı xüsusiyyətlərə sahib məhsullar brend hesab oluna bilər? Və insanları düşündürən daha çox sualların olduğunu nəzərə alaraq bu mövzuda seminar keçirməyə qərar verdik.

Təlimçimiz Famil Alməmmədov seminarda aşağıdakı sualları müzakirə edəcək:

1.Əmtəə nə vaxt brend hesab olunur?
2.Nələr brend deyil?
3.Brend nədir?
4.Brendinqin mərhələləri

Tarix: 13 Mart 13:00

Seminar ödənişsizdir.

Seminarda iştirak etmək üçün aşağıdakı formu doldurmağınız kifayətdir:
http://goo.gl/forms/2O98fmQtIr

Bəyən və paylaş

Rəylər

rəy(lər)