Çağrı mərkəzi operatoru vakansiyası

Vəzifə öhdəlikləri: Şirkətin Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək ; Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək; Müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək; Müraciətləri aidiyyatı olan şöbələrə yönəltmək və prosesin gedişatına nəzarət etmək; Sistem proqramlarına nəzarət etmək; Namizədə verilən tələblər: Cins : kişi Ali təhsilə üstünlük verilir Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli Nitqi aydın və səlis olmalı Fikrini düzgün şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti olmalı Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı Məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı Microsoft Office proqramlarını bilməli İş qrafiki: növbəli, günaşırı. Müraciət qaydası: CV-nizi[email protected]elektron poçt ünvanına, mövzu sahəsində vəzifə adını – “Çağrı mərkəzi operatoru” yazmaqla göndərə bilərsiniz.

BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:

FACEBOOK: Edumap.az

Gənclərin Xəritəsi

TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.

İNSTAGRAM:@edumap.az

Tik-tok:edumap.az