Vəzifə öhdəlikləri:
Şirkətin Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək ;
Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;
Müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək;
Müraciətləri aidiyyatı olan şöbələrə yönəltmək və prosesin gedişatına nəzarət etmək;
Sistem proqramlarına nəzarət etmək;
Namizədə verilən tələblər:
Cins : kişi
Ali təhsilə üstünlük verilir
Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli
Nitqi aydın və səlis olmalı
Fikrini düzgün şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti olmalı
Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı
Məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı
Microsoft Office proqramlarını bilməli
İş qrafiki: növbəli, günaşırı.
Müraciət qaydası: CV-nizi[email protected]elektron poçt ünvanına, mövzu sahəsində vəzifə adını – “Çağrı mərkəzi operatoru” yazmaqla göndərə bilərsiniz.
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur