Çağrı Mərkəzi operatoru vakansiyası

Çağrı Mərkəzi operatoru axtarılır.

Vəzifə öhdəlikləri:
• Daxili və xarici zənglərə cavab vermək;
• Müraciətləri lazımi şöbə və şəxslərə yönləndirmək və gedişata nəzarət etmək;
• Müştərilərin sual, şikayət, təklif və tövsiyələrini dinləmək və lazımi məlumatla müştəriləri təmin etmək.

Əsas tələblər:
• Aydın və səlis nitq qabiliyyəti;
• Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
• Fikrini düzgün və rahat şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti;
• Mükəmməl səviyyədə Azərbaycan dili, rus dili arzuolunandır;
• Kargo şirkətində təcrübəsi olan və yaxud bu barədə məlumatlı namizədlərə üstünlük veriləcək.

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Çağrı Mərkəzi operatoru” qeyd edərək [email protected] e-mail ünvanına göndərə bilərlər.

Bir cavab yazın

Back to top button