Çağrı mərkəzin operatoru vakansiyası

Vəzifə : Çağrı mərkəzin operatoru

Əsas vəzifə öhdəlikləri

-Vaxtlı-vaxtında böyük həcmdə daxil olan və gedən zənglərin idarə edilməsi;
advertisement - Müştərilərə məhsul və xidmətlər barədə məlumatın təqdim edilməsi;
- Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyyələrini dinləmək və ya müvafiq şəxsə yönəltmək;
- Yeni müştərilər haqda məlumatın sistemə daxil edilməsi və müştəri haqda mövcud məlumatın yenilənməsi;
- Zənglər haqqında hesabatların hazırlanması;

advertisement

Namizədə tələblər

-Müvafiq sahə üzrəiş təcrübəsi olanlara üstünlük
advertisement - Azərbaycan və rus dillərində yüksək səviyyədə bilik və səlis danışmaq qəbuliyyəti
- Microsoft office proqramlarında işləmə bacarığı
- Aydın və səlis nitq
- Fikrini düzgün şəkildə izahetmə qabiliyyəti
- Səbrli və məsuliyyətli
advertisement
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında

İş qrafiki : Həftədə 6 gün

advertisement Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;




advertisement Qeyd : Müvafiq sahə üzrə yalnız təcrübəli namizədlərin müraciət etməyi xahiş olunur. Namizədlərdən öz CV-lərini
müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmaqla[email protected]elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur

BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:

FACEBOOK: Edumap.az

Gənclərin Xəritəsi

TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.

İNSTAGRAM:@edumap.az

Tik-tok:edumap.az