Çağrı mərkəzində Menecer vakansiyası

Şirkətdə “Çağrı mərkəzinə Menecer” vəzifəsi mövcuddur.

Əsas tələblər:

– Çağrı mərkəzində 3 il menecer və ya supervayzer təcrübəsi olmalıdır;
– Azərbaycan və Rus dillərində səlis danışığa malik olmalıdır
– Çağrı mərkəzi fəaliyyətləri sahəsində SERTİFİKAT mütləqdir
– Stress altında işləməyə bacarığı
– ÇM fəaliyyəti ilə bağlı standartlardan xəbərdar olmalı
– Konflikt situasiyaların aradan qaldırmasından səriştəsi olmalıdır.

Vəzifə funksiyaları:

– Operatorlarının işinin keyfiyyətinə nəzarət
– Çağrı mərkəzi işinin təşkili və təkimləşdirilməsi
– ÇM bağlı qoyulmuş hədəflərə nail olması
– ÇM ortaya çıxan bilcək problenlərin həll edilməsi.

Maraqlanan və uyğun namizədlər öz CV-ləri mövzu yerində “ÇM Menecer” yazmaqla [email protected] ünvana göndərə bilər.

Bir cavab yazın

Back to top button