Namizədə dair gözləntilər və xüsusi tələblər:
Ali təhsil;
Müvafiq sahədə təcrübə üstünlükdür;
Kompüter bilikləri:
Microsoft Excel-yaxşı;
Dil bilikləri - rus dili-əla; ingilis dili-arzuolunandır;
Diqqətli;
Səlis nitq;
Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
Komandada işləmək bacarığı;
Məsuliyyətli, nəticəyə yönümlü.
Vəzifə öhdəlikləri:
Sığorta hadisələri ilə bağlı daxil olan müraciətlər zamanı ilkin məlumatların toplanması və sorğunun müvafiq şöbələrə yönləndirilməsi;
Çağrı mərkəzinə müraciət edən müştərilərə sığorta məhsulları və xidmətləri haqqında ətraflı məlumatın təqdim edilməsi;
Müştərilərin narazılıqlarının və şikayətlərinin dinlənməsi və bu baradə müvafiq şöbə və departamentə məlumatın ötürülməsi;
Sığorta məhsulları ilə bağlı əlaqə mərkəzinə müraciət edən potensial müştərilərin məlumatlarının toplanması və satış komandasına göndərilməsi;
Müştəri suallarının yüksək səviyyədə və qanunvericiliyin tələblərinə uyğun cavablandırılması.
Əlavə məlumat:
İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi (09:00-18:00);
İş yeri: Bakı şəhəri, Akademik Həsən Əliyev kuç. 24.
İmtiyazlar: Könüllü tibbi sığorta;
Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını (Çağrı Mərkəzinin Operatoru) qeyd edərək, [email protected] elektron ünvanına göndərilməsi xahiş olunur.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb