Çağrı mərkəzinin Operatoru vakansiyası

Hal-hazırda “Şirin Su” şirkətində Çağrı mərkəzinin Operatoru vakansiyası aktivdir.Vakansiyaya aid olan məlumatları aşağıda Sizlərə təqdim edirəm.

• Təhsil: ali və ya orta təhsil;
• Təcrübə: 1 illik iş təcrübəsi;
• Yaş: 20 – 30 ;

Vəzifəyə aid qoyulan tələblər:

• Şirkətin Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq;
• Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;
• Vəzifə təlimatında qeyd edilən digər öhdəlikləri yerinə yetirmək.

Tələblər:

• Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli;
• Microsoft Office proqramlarını bilməli.

Şəxsi keyfiyyətlər:

• Nitqi aydın və səlis olmalı;
• Fikrini düzgün şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti olmalı;
• Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı
• Məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı;

Əlavə məlumatlar:
• Əmək haqqı: 450 manat
• İş qrafiki: 5 günlük iş qrafiki.

Maraqlanan namizədlərdən xahiş olunur ki, şəkilli CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “Çağrı mərkəzinin operatoru” sözünü qeyd edərək [email protected] e-ünvanına göndərsinlər.

Related Articles