Cümə axşamı, 21 Avqust, 2025

Call Center Representative


  • Dərc edildi: 31 Yanvar, 2022 - 13:29
Call Center Representative

Əsas öhdəliklər: 1.Əlaqə Mərkəzinə daxil olan zəngləri qəbul etmək, şirkətin fəaliyyətinə dair sualları cavablandırmaq. 2.Şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı istək və şikayətlərin qeydiyyatını aparmaq, müvafiq bölmələrə yönləndirmək, həll olunmasını izləmək, həlli məqsədi ilə müvafiq tədbirlər görmək. İş qrafiki: Növbəli iş qrafiki. Təhsil: Ali, Orta-ixtisaslı. Kompetensiyalar: Stresə davamlılıq, yüksək ünsiyyətqurma bacarığı, komandada işləmək bacarığı İş təcrübəsi 1 il Dil və İT bilikləri: Azərbaycan, rus dili - əla MS Excel, MS Outlook, Internet browser-ləri, MS Word Email: [email protected] __________________________________________________________________________________________________________

BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
İNSTAGRAM: @edumap.az

Təhsil Xəbərləri

Məktəblilərimiz Beynəlxalq Astronomiya və Astrofizika Olimpiadasında (IOAA 2025) uğur qazanıblar!
21 Avqust, 2025 - 18:11 20
Məktəblilərimiz Beyn...
“Bir Müəllimin Manifesti” proqramına qeydiyyat başladı!
21 Avqust, 2025 - 00:21 218
“Bir Müəllimin Manif...
Sumqayıt Dövlət Universiteti 131 fənn üzrə pedaqoji kadrların işə qəbulunu elan edir
01 Avqust, 2025 - 15:30 7141
Sumqayıt Dövlət Univ...