Əsas öhdəliklər:
1.Əlaqə Mərkəzinə daxil olan zəngləri qəbul etmək, şirkətin fəaliyyətinə dair sualları cavablandırmaq.
2.Şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı istək və şikayətlərin qeydiyyatını aparmaq, müvafiq bölmələrə yönləndirmək, həll olunmasını izləmək, həlli məqsədi ilə müvafiq tədbirlər görmək.
İş qrafiki:
Növbəli iş qrafiki.
Təhsil:
Ali, Orta-ixtisaslı.
Kompetensiyalar:
Stresə davamlılıq, yüksək ünsiyyətqurma bacarığı, komandada işləmək bacarığı
İş təcrübəsi
1 il
Dil və İT bilikləri:
Azərbaycan, rus dili - əla
MS Excel, MS Outlook, Internet browser-ləri, MS Word
Email: [email protected]
__________________________________________________________________________________________________________
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
İNSTAGRAM: @edumap.az
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur