Çərşənbə axşamı, 1 İyul, 2025

Call Center Representative


  • Dərc edildi: 31 Yanvar, 2022 - 13:29
Call Center Representative

Əsas öhdəliklər: 1.Əlaqə Mərkəzinə daxil olan zəngləri qəbul etmək, şirkətin fəaliyyətinə dair sualları cavablandırmaq. 2.Şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı istək və şikayətlərin qeydiyyatını aparmaq, müvafiq bölmələrə yönləndirmək, həll olunmasını izləmək, həlli məqsədi ilə müvafiq tədbirlər görmək. İş qrafiki: Növbəli iş qrafiki. Təhsil: Ali, Orta-ixtisaslı. Kompetensiyalar: Stresə davamlılıq, yüksək ünsiyyətqurma bacarığı, komandada işləmək bacarığı İş təcrübəsi 1 il Dil və İT bilikləri: Azərbaycan, rus dili - əla MS Excel, MS Outlook, Internet browser-ləri, MS Word Email: [email protected] __________________________________________________________________________________________________________

BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
İNSTAGRAM: @edumap.az

Rəy bildirin

Email ünvanınız göstərilməyəcək. Mütləq xanalar *

Hələ heç bir rəy yazılmayıb

Təhsil Xəbərləri

Xaricdə təhsil alan və Azərbaycanın ali təhsil müəssisələrindən birinə köçürülmək istəyən tələbələrin nəzərinə
01 İyul, 2025 - 09:23 58
Xaricdə təhsil alan ...
“Texnologiyanın tətbiqilə riyaziyyatın əyləncəli və səmərəli şəkildə öyrənilməsi” layihəsinin bağlanış mərasimi keçirilib
22 İyun, 2025 - 13:01 32
“Texnologiyanın tətb...
Məktəbəhazırlıq qruplarına qəbul başlayır
18 İyun, 2025 - 12:31 217
Məktəbəhazırlıq qrup...