22 Oktyabr 16:43

Daxili Auditorun Köməkçisi Vakansiyası

Daxili Auditorun Köməkçisi

Əsas öhdəlikləri:

1. Ünsiyyətçilik, komandada işləmək, peşəkar və müasir auditor olmaq istəyi kimi xüsusiyyətlərə malik olmalıdır.

2. Ali təhsil (maliyyə və ya iqtisadiyyat sahəsində);
3. Bank sistemində ən azı 1 (bir) il iş təcrübəsinin olması;
4. Azərbaycan, rus və ingilis dillərində sərbəst danışmaq qabiliyyəti;
5. Ofis proqramları ilə sərbəst işləmək bacarığı, xüsusən MS Excel;

Arzu olunan təcrübə və bilik:

1. Yerli Bank sistemi üzrə qanunvericiliyin tələbləri ilə bağlı ilkin biliklər;
2. Daxili Auditorlar İnstitunda üzvlük və daxili audit sahəsində professional sertifikasiya proqramlarına başlaması: CIA, CFSA, CISA;
3. Beynəlxalq Maliyyə Hesabatlılığı Standartlarının əsasları barədə ilkin biliklər və müvafiq sertifikatların olması üstünlükdür (ACCA F1, F2, F3; ACCA DipIFR);
4. Risklərin İdarəedilməsi sahəsində ilkin biliklər və müvafiq sertifikatlın olması: Foundations of FRP (GARP);
5. Daxili Nəzarət və Risklərin İdarəedilməsi üzrə COSO modelləri barədə ilkin biliklər;
6. Biznes proseslərin qrafik təsvirini müvafiq proqramlarda hazırlamaq bacarığı: MS Visio, Bizagi Modeler;

Əsas funksiyalar:

1. Bankın biznes, biznesə dəstək və idarəetmə proseslərinin audit yoxlamalarında iştirak etmək, ehtiyac yarandıqda bankın filiallarına getmək (Bakı və region filialları);
2. Bank proseslərinin effektiv və səmərəli təşkilinin qiymətləndirilməsində iştirak etmək;
3. Biznes proseslərinin, daxili nəzarət sisteminin və risklərin idarə edilməsinin yaxşılaşdırılmasında audit tövsiyələri vermək;

Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını 30 oktyabr 2019-ci il (daxil olmaqla) tarixindən gec olmayaraq [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.

Bəyən və paylaş

Rəylər

rəy(lər)