Dizaynda Düzgün Şriftdən istifadə etməyin 7 yolu

Dizaynda Düzgün Şriftdən istifadə etməyin 7 yolu

 

Yaxşı bir dizayndan danışdıqda, rəngdən tərtibə, şəkillərdən şriftə qədər bir çox diqqət edilməsi detal var. Yeni bir dizaynın uğurlu olmasında tipoqrafiyanın oynadığı kritik rol bəzən göz ardı edilə bilər. Bir çox seçim arasında doğru şrifti seçmək bəzən dizaynerlər üçün çətin olur. Dizayndakı şrift seçimi ilə bağlı bəzi məlumatlar işinizi dizayn mərhələsində asanlaşdıra bilər.

 

  1. Şriftinizin yerləşdirilməsinə və simmetriyasına diqqət yetirin.

 

Dizaynlarınıza mətn əlavə edərkən bütün mətnlərin eyni istiqamətdə düzüldüyündən əmin olun. Ümumiyyətlə, sağa, sola və mərkəzə uyğunlaşmalardan biri görünüş baxımından yaxşı olacaqdır.

 

  1. Brendinizin xarakteri ilə rəngi, şrift tərzi uyğun olmalıdır.

 

Diqqətlə və yaxşı düşünərək dizaynınıza və ya markanıza uyğun rəng və şrift seçməlisiniz. Unutmayın ki, şrift markanızın xarakterini və ruhunu əks etdirməlidir.

 

  1. Mətnin oxunaqlı olduğundan əmin olun.

 

Aydın bir şrift seçmək çox vacibdir, xüsusən də uzun məqalələrdən istifadə edirsinizsə. Təqdimatlarda və blog yazılarında uzun məqalələr asanlıqla və tez oxunmalıdır. Mürəkkəb şriftlərdən və ya böyük hərflərlə yazılmış çox uzun mətnlərdən çəkinin, bunlar oxucunun gözlərini yoracaq.

 

  1. Fərqli şrift ölçülərindən istifadə edərək dizaynınızı zənginləşdirin.

 

Fərqli ölçüdə şrift ölçülərindən istifadə edərək tipoqrafik iyerarxiya yarada və önə çəkmək istədiyiniz hissəni vurğulaya bilərsiniz. İnsanlar təbii olaraq əvvəlcə böyük və qalınlaşdırılmış mətnləri görürlər. Əsas başlığınız üçün böyük bir şriftdən, alt başlığınız üçün bir az kiçik şriftdən və əsas hissə üçün bir az kiçik şriftdən istifadə edin.

 

  1. Bütün mətni böyük hərflərlə yazmağa çalışın.

 

Normal olaraq dizaynda istifadə olunan mətn sadə cümlələrdə olduğu kimi görünür, ilk hərf böyük, digərləri kiçik hərflərlə yazılır. Ancaq mətniniz çox uzun deyilsə, güclü və müasir bir dizayn əldə edə və bütün böyük hərflərlə yazaraq daha böyük bir təsir yarada bilərsiniz.

Nike, bu texnikanı istifadə edərək yaratdığı şüarını Facebook səhifəsində istifadə edərək uğurlu bir nümunə göstərir.

 

  1. Mətninizi asanlıqla görüləcək şəkildə yerləşdirin.

 

Mətninizi təmiz və açıq yerlərə yerləşdirməlisiniz.

 

  1. Mətni mümkün qədər qısaltın.

 

Dizaynınızı planlaşdırarkən mesajı mümkün qədər qısa şəkildə ifadə etməyə çalışın. Bir cümləni mənasını itirmədən qısaltmanın bir çox yolu var. Dizayn yalnız imiclə deyil, həm də necə ünsiyyət qurmağınızla əlaqədardır.

Siz də Qrafik Dizayner olmaq istəyirsinizsə, Azərbaycanda fəaliyyət göstərən STEP IT Academy-nın “Kompüter qrafikası və dizayn” tədris proqramına müraciət edə bilərsiniz .

  “Kompüter qrafikası və dizayn” tədris proqramı yaradıcı peşəyə sahib olmaq, özündə dizayner baxışı və kreativliyini inkişaf etdirmək, dizayn üçün kompüter proqramlarını mənimsəmək istəyənlər üçün uyğundur.

Related Articles

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir