Cümə axşamı, 21 Avqust, 2025

Helpdesk vakansiyası


  • Dərc edildi: 21 May, 2022 - 04:13
Helpdesk vakansiyası

What you will do
  • Performs service desk functions, responds to ticket inquiries, records, documents, and troubleshoots customer issues.
  • Performs duties associated with setup, configuration, and installation of system software products and peripheral equipment.
  • Programs and troubleshoots computer software and hardware. Identifies, logs, and resolves problems
  • Performs all other related duties as assigned.
Qualifications
  • Excellent written and oral communication skills and experience with superior attention to detail.
  • A sincere interest in the IT/Technology field and technical knowledge
  • Willing to learn, study and train
  • Basic understanding of computer systems, mobile devices, and other tech products
Tərəddüd etməyin,indi müraciət et.
__________________________________________________________________________________________________________________
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK:Edumap.az
İNSTAGRAM:@edumap.az

Təhsil Xəbərləri

“Bir Müəllimin Manifesti” proqramına qeydiyyat başladı!
21 Avqust, 2025 - 00:21 106
“Bir Müəllimin Manif...
Sumqayıt Dövlət Universiteti 131 fənn üzrə pedaqoji kadrların işə qəbulunu elan edir
01 Avqust, 2025 - 15:30 7081
Sumqayıt Dövlət Univ...
Azərbaycan Texnologiya Universiteti (Gəncə) 2025/2026-cı tədris ili üçün aşağıda qeyd olunan fənlərin tədrisi üzrə müəllim vakansiyaları elan edir
01 Avqust, 2025 - 05:30 1831
Azərbaycan Texnologi...