Şənbə, 28 İyun, 2025

Helpdesk vakansiyası


  • Dərc edildi: 21 May, 2022 - 04:13
Helpdesk vakansiyası

What you will do
  • Performs service desk functions, responds to ticket inquiries, records, documents, and troubleshoots customer issues.
  • Performs duties associated with setup, configuration, and installation of system software products and peripheral equipment.
  • Programs and troubleshoots computer software and hardware. Identifies, logs, and resolves problems
  • Performs all other related duties as assigned.
Qualifications
  • Excellent written and oral communication skills and experience with superior attention to detail.
  • A sincere interest in the IT/Technology field and technical knowledge
  • Willing to learn, study and train
  • Basic understanding of computer systems, mobile devices, and other tech products
Tərəddüd etməyin,indi müraciət et.
__________________________________________________________________________________________________________________
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK:Edumap.az
İNSTAGRAM:@edumap.az

Rəy bildirin

Email ünvanınız göstərilməyəcək. Mütləq xanalar *

Hələ heç bir rəy yazılmayıb

Təhsil Xəbərləri

Məktəbəhazırlıq qruplarına qəbul başlayır
18 İyun, 2025 - 12:31 194
Məktəbəhazırlıq qrup...
Eduaspect: Təhsildə Yeniliklərin Bələdçisi
13 İyun, 2025 - 04:20 826
Eduaspect: Təhsildə ...
Sertifikatlaşdırmada hansı suallara hazır olmalıyam? – Cavabı buradan oxu!
12 İyun, 2025 - 15:43 223
Sertifikatlaşdırmada...