Helpdesk vakansiyası

What you will do
  • Performs service desk functions, responds to ticket inquiries, records, documents, and troubleshoots customer issues.
  • Performs duties associated with setup, configuration, and installation of system software products and peripheral equipment.
  • Programs and troubleshoots computer software and hardware. Identifies, logs, and resolves problems
  • Performs all other related duties as assigned.
Qualifications
  • Excellent written and oral communication skills and experience with superior attention to detail.
  • A sincere interest in the IT/Technology field and technical knowledge
  • Willing to learn, study and train
  • Basic understanding of computer systems, mobile devices, and other tech products
Tərəddüd etməyin,indi müraciət et.
__________________________________________________________________________________________________________________
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK:Edumap.az
İNSTAGRAM:@edumap.az

BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:

FACEBOOK: Edumap.az

Gənclərin Xəritəsi

TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.

İNSTAGRAM:@edumap.az

Tik-tok:edumap.az