“İnsan Resursları İdarəedilməsi Departamentində Kiçik mütəxəssis” vakansiyası

Karyerasını “Parlaq bankçılıq”da inkişaf etdirmək istəyən namizədlərimiz üçün hazırda “İnsan Resursları İdarəedilməsi Departamentində Kiçik mütəxəssis” vakansiyasını elan edirik.

Siz elektron poçtun “mövzu” yerinə “HR/ Labor regulation Edumap.az” qeyd etməklə öz CV-lərinizi [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.

İnsan Resursları İdarəedilməsi Departamenti, Təlim və motivasiya şöbəsi / Kiçik mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

• Təlimlərin və bankın digər HR tədbirlərinin təşkili;
• Bank daxilində və xaricində təlim şirkətlər, vendorlar və digər maraqlı tərəflərlə görüşlərin təşkili;
• Bazarda mövcud təlim şirkətləri və onların tədris təklifləri və proqramları haqqında məlumat bazasının aparılması;
• Bankın struktur bölmələri ilə sıx əməkdaşlıq (yazışma, razılaşdırma, məlumatlandırma, proseslərin koordinasiyası, təlim ilə bağlı sənəd dövriyyəsinə nəzarət və s.);
• Təlim ləvazimatların, kofe-breyk və nahat fasiləsi üçün lazım olan ərzaqların sifariş olunmasının təşkili;
• Tədris qruplarının, təlim və tədbirdə iştirak edənlərin siyahısının təşkili və tərtibi;
• Bankda bütün təşkil olunan təlimlərin hesabatının aparılması və yenilənməsi;
• Təlimin/tədbirin tarixi, yeri, vaxtı barədə iştirakçıların məlumatlandırılması (e-mail, zəng, whatsapp və s.);
• Təlimin lazımi qaydada aparılmasına nəzarət etmək (o cümlədən: təlim iştirakçılarının iştirakına nəzarət etmək, onları lazımi ləvazimatlarla təmin etmək, tədris otağının tədrisdən öncə hazırlanması, təlim avadanlıqlarının / kompüterlərin, audio-video cıhazların, proyektorun sazlanmasına nəzarət etmək, təlimin effektivliyinin ölçülməsi üçün – yazılı sorğu keçirmək və ya digər metodlarla soğunu təşkil etmək).

Tələblər:

• Bankın dəyərlərinə uyğun işlərin təşkili;
• Təlimlərin və bankın digər HR tədbirlərinin təşkili;
• Bank daxilində və xaricində təlim şirkətlər, vendorlar və digər maraqlı tərəflərlə görüşlərin təşkili;
• Bazarda mövcud təlim şirkətləri və onların tədris təklifləri və proqramları haqqında məlumat bazasının aparılması;
• Bankın struktur bölmələri ilə sıx əməkdaşlıq (yazışma, razılaşdırma, məlumatlandırma, proseslərin koordinasiyası, təlim ilə bağlı sənəd dövriyyəsinə nəzarət və s.);
• Təlim ləvazimatların, kofe-breyk və nahat fasiləsi üçün lazım olan ərzaqların sifariş olunmasının təşkili;
• Tədris qrupların, təlim, tədbirdə iştirak edənlərin siyahısının təşkili;
• Bankda bütün təşkil olunan təlimlərin hesabatının aparılması və yenilənməsi;
• Təlimin/tədbirin tarixi, yeri, vaxtı barədə iştirakçıların məlumatlandırılması (e-mail, zəng, whatsapp);
• Təlimin lazımi qaydada aparılmasına nəzarət etmək (o cümlədən: təlim iştirakçılarının iştirakına nəzarət etmək, onları lazımi ləvazimatlarla təmin etmək, tədris otağının tədrisdən öncə hazırlanması, təlim avadanlıqlarının / kompüterlərin, audio-video cıhazların, proyektorun sazlanmasına nəzarət etmək, təlimin effektivliyinin ölçülməsi üçün – yazılı sorğu keçirmək və ya digər metodlarla soğunu təşkil etmək).

Biz Sizə nə təklif edirik:

• Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti;
• Performansın illik qiymətləndirməsi və gələcək karyeranızın qurulması üçün geniş imkanlar;
• Sınaq müddəti bitdikdə Könüllü tibbi sığorta proqramına qoşulma;
• Əmək qanunvericiliyinə uyğun iş şəraiti;
• Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv.

Bir cavab yazın

Back to top button