6 Yanvar 13:07

İR layihələrinin idarəedilməsi və inkişaf proqramlarının koordinasiyası üzrə menecer

Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə Azərbaycan Beynəlxalq Bankı komandasının fəal üzvü kimi Bankın yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.

 

Komanda ruhunun gücünü hiss etmək və nəticələrini görmək, öz potensialınızı belə bir mühitdə reallaşdırmaq, daim öyrənərək biliklərinizi başqaları ilə də paylaşmaq və layiq olduqlarınızı əldə etmək üçün Sizi Azərbaycan Beynəlxalq Bankının yaratdığı bu imkandan faydalanmağa çağırırıq.

 

Vəzifə öhdəlikləri:

 

İnsan Resurslarının idarə edilməsinin inkişaf proqramlarının hazırlanılması və gündəlik icrasının koordinasiyası;

İnsan Resurslarının idarə edilməsi layihələrinin və inkişaf proqramlarının həyata keçirilməsi məqsədlərinə uyğun olaraq bankdaxili departamentlərlə və xarici qurumlarla kommunikasiyanın qurulması;

Konsultasiya şirkətləri tərəfindən qurulan yeni insan resurslarının effektiv idarə edilməsi layihələrinin koordinasiyası və tətbiqinin təşkili;

Görülən işlərin analizi, son stasusu, qiymətləndirmə sistemləri və müntəzəm konsultasiyalar vasitəsi ilə inkişaf ehtiyaclarının müəyyən olunması;

İnsan Resurslarının idarə edilməsi layihə hesabatı mexanizminin hazırlanması və idarə edilməsi;

Təlim ehtiyaclarının araşdırılması, təkliflərin hazırlanması və razılaşdırılması;

Bankda təlim işinin qurulması və həyata keçirilməsinin koordinasiyası;

Təlim və inkişaf istiqamətində hesabatlılıq  mexanizminin hazırlanması və idarə edilməsi

 

Davranış səriştələri:

Layihələrin idarəedilməsi;

İnduktiv və analitik təhlil;

Yüksək ünsiyyət;

Yaradıcılıq və innovasiya;

Vaxtın effektiv idarəedilməsi;

Təqdimat;

Konfliktlərin idarəedilməsi.

 

 

 

Vakant vəzifə üzrə tələblər:

Ali təhsil (İnsan Resurslarının idarəedilməsi üzrə xaricdə təhsil üstünlük hesab olunur);

İnsan Resurslarının idarə edilməsi sahəsində minimum 2 illik təcrübənin olması;

Azərbaycan, Rus  və İngilis dillərində sərbəst yazı və şifahi kommunikasiya qabiliyyətinin olması;

Ofis Proqramlarında sərbəst işləmək bacarığının olması;

İnsan Resursları sahəsində beynəlxalq sertifikata sahib olmaq üstünlükdür;

İnsan Resurslarının idarə olunması sahəsində layihələrdə iştirak etmiş namizədlərə üstünlük verilir.

 

Bu iş sizə nələri qazandıracaq:

Regionun aparıcı Bankının  fəaliyyətinin dərindən öyrənilməsi imkanı;

Bank sektorunda İnsan resurslarının idarə edilməsi sistemlərinin qurulmasında yeni təcrübə;

İdarəetmə, təlim və inkişaf  sahəsində özünüzü reallaşdırmaq və ekspert kimi formalaşmaq imkanı;

Təcrübəli və motivasiyalı komandanın üzvü olmaq;

Adekvat əmək haqqı.

 

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini  08 yanvar 2018-ci il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.

 

Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “HR Project coordination and development manager” şəklində göstərilməsi xahiş edilir. Əks təqdirdə, müraciətə baxılmaya bilər.

 

İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.

Bəyən və paylaş

Rəylər

rəy(lər)