İstifadəçi Təcrübəsi UX nədir?
Bu yazıda, dizaynın ən zəruri strategiyalarından biri olan istifadəçi təcrübəsi UX-nin nədən ibarət olduğunu, məqsədini və veb dizaynla əlaqəsi barədə danışacağam.
İstifadəçi Təcrübəsi UX nədir?
UX, User Experience sözünün qısaltmasıdır və istifadəçi təcrübəsi deməkdir. Bir sözlə, məhsulların, sistemlərin və ya xidmətlərin istifadəsi nəticəsində istifadəçilər tərəfindən yaşanan duyğuların davranışlara köçürülməsidir.
Bir veb sayt və ya mobil tətbiqetmə daxil olduqda yeni bir təcrübəyə qədəm qoyursunuz. Veb saytından aktiv istifadə zamanı yaşadığınız hər şey istifadəçi təcrübəsini yaradır.
Qeyd: UX yalnız veb dizayn dünyası tərəfindən istifadə olunmasa da, veb dizaynla əlaqəli nümunələr verəcəyəm.
UX İstifadəçi Təcrübəsi nəyi hədəfləyir?
İstifadəçi təcrübəsinin əsas məqsədi davamlı məmnuniyyət və uzunmüddətli dəyər anlayışı yaratmaqdır. Fərqli sahələrdə (mobil tətbiqetmələr və fərqli dizaynlar) tez-tez istifadə olunan UX strategiyası, xüsusən də veb dizaynerlər tərəfindən əvəzolunmaz metodlar arasındadır.
Qeyd: Çünki istifadəçi təcrübəsinə verilən önəm potensial müştəri qazancı deməkdir. Veb səhifənizi ziyarət edən istifadəçilərin bütün proseslərini yönləndirməyinizə imkan verir, yəni hər iki tərəf də istədiklərini əldə edir.
Misal: Veb saytını ziyarət edən bir istifadəçi üçün "menyu (naviqasiya)" hissəsinin çox kiçik olması və ya ilk növbədə görünməməsi böyük bir problemdir. Bu, istifadəçilərin itirilməsinə səbəb olacaqdır.
İstifadəçi Təcrübəsi (UX) dizaynı nədir?
İstifadəçi təcrübəsi dizaynı, tətbiqetmənin və ya veb saytın girişindən istifadəçinin yaşayacağı bütün təcrübə və hərəkətlərin planlaşdırma hissəsinə verilən addır.
Nümunə; Bir məhsulu onlayn almaq üçün araşdırma apardığınızı düşünün.
Axtarış sistemlərində məhsul axtararkən, veb saytların təqdim etdiyi saysız-hesabsız saytlar, imkanlar, qiymətlər, xüsusiyyətlər və s. Bunu öyrənmək üçün saytları bir-bir gəzirsiniz.
Bəzi veb səhifələr istifadə rahatlığı ilə sizə daha rahat bir təcrübə təqdim edərkən, bəzi saytların xaotik olduğunu başa düşürsünüz.
Əslində, ziyarət etdiyiniz veb səhifəyə etibar edilməməli olduğunu düşündüyünüz bəzi məqamlar, alış-veriş etmədən bağlamağınıza səbəb olur. Bəzi saytların rəngləri və bəzilərinin düzülüşü xoşunuza gəlmir.
Nəticədə, belə vəziyyətlər və ya əksinə, istifadəçini birbaşa təsir edən UX və UI-nin vacibliyini açıq şəkildə vurğulayır.
İstifadənin asanlığı müxtəlif aspektlərdən araşdırıla bilən dəyişəndir:
Sayt xəritəsindəki məntiqi ardıcıllıq,
Saytın yüklənmə sürəti,
Müvafiq düymələrin bir-birinə yaxınlığı,
Səhifələr arasında keçid qısayolları istifadə rahatlığını təyin edən vacib amillərdir.
Burada UX dizaynerlərinin əsasən etmələri lazım olan ən vacib şey bir istifadəçi kimi düşünməkdir.
Nümunəmizdə elektron ticarət saytına yenidən baxaq. Budur dizayner tərəfindən hesablanacaq sahə;
Məhsul araşdırması edən bir istifadəçinin veb saytının sərhədləri içərisində necə davranacağıdır. Bu nümunədə istifadəçimiz ilk növbədə məhsul xüsusiyyətlərini araşdırmaq, sonra şərhləri nəzərdən keçirmək və bəyənsə məhsulu almaq istəyəcəkdir.
- Məhsul xüsusiyyətləri birbaşa müvafiq qrafiklərlə istifadəçinin qarşısında görünürsə,
- Şərhlər tez yüklənirsə və asan başa düşülürsə,
- Məhsulla əlaqəli adları araşdırdıqdan sonra geri qayıtmaq çətindirsə,
- Məhsul səbətə əlavə olunduqda təcrübə (açılan nişanlar, üzvlük prosesi və s.) Problemsiz gedir,
- Nəticədə, satış baş verərsə, o UX-nin uğurundan danışmaq olar.
- Fərdi istifadəçi təcrübələrinin A / B testlərindən istifadə edərək necə nəticələndiyini ölçərək məlumat toplaya bilər.
- Zamanla məlumatları analiz edərək, müştəri profili üçün ən uyğun dizaynı yarada bilər.
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur