IT  Dəstək Mühəndisi kimdir?

IT  Dəstək Mühəndisi kimdir?

 

IT  dəstək mühəndisi kompüter sistemlərini və şəbəkələrini izləyir və nəzarətdə saxlayır. IT Mühəndisi rolu çox vaxt təşkilatın şəbəkə konfiqurasiyasından və ehtiyaclarından asılıdır. Bir IT mühəndisi yalnız bir qrup ilə məhdudlaşa bilər və ya birdən çox komandaya təyin edilə bilər. Son vaxtlar əksər təşkilatlar qərar qəbul etmə və əməliyyatlarda kompüterlərə etibar edirlər. Bu hallarda müştəri İT sistemlərini qorumaq üçün peşəkar bir İT mühəndisinə sahib olmaq vacibdir.

İT Dəstək Mühəndisi təklifləri və texniki dəstəyi istifadəçilərə çatdırmaqdan məsuldur. Kompüter avadanlığı, proqram təminatı, xidmətlər və tətbiqlərdəki problemləri müəyyənləşdirmək, diaqnoz qoymaq və düzəltmək onların işinin bir hissəsidir. İT mühəndisi iş vahidlərinə reaktiv və proaktiv dəstək təklif etməli və kritik məsələləri nəzərə almalıdır.

Mütəxəssis problemləri araşdırmalı və problemlərin qarşısını almaq üçün təsirli həll yolları təklif etməlidir. İT mühəndisliyi texniki problemlərin həllində kömək etməyi və son istifadəçi məsələlərində, serverlərdə, saxlama və şəbəkə texnologiyasında mühüm rol oynamağı əhatə edir. Mühəndis, İT avadanlığı və proqram təminatının seçimi və quraşdırılmasını öyrənəcəkdir. İT sistemlərinin təhlükəsizlik nəzarəti və idarə olunması ilə məşğul olmalıdırlar.

 

IT Mühəndisinin İş Təsviri

Bir IT Dəstək Mühəndisi, İT ilə əlaqəli bütün problemləri həll edir. Şəbəkə xətalarını tez və səmərəli həll etmək üçün dərin texniki biliklərə sahib olmalıdırlar. Mütəxəssis, layihələrin idarə olunmasında və əməliyyat təlimatının nəzərdən keçirilməsində kömək edir. Texniki dəstək təcrübəsi faydalıdır və ITIL metodologiyalarına uyğun olaraq İT texniki xidməti və prosesinin təmin edilməsində güclü üstünlüklərə sahib olmaq əlavə üstünlükdür. İT mühəndisliyi bir e-poçt qurmaq, İT təminatını və sistem diaqnostikasını inkişaf etdirmək kimi vəzifələri əhatə edir.

 

IT Mühəndis vəzifələri

Aşağıdakılar texniki dəstək mühəndisinin iş təsvirində görünməsi lazım olan əsas vəzifələrindən bəziləri.

 

Texniki Mühəndis kompüter tətbiqetmələrini quraşdırır və konfiqurasiya edir.

Mühəndislər kompüter şəbəkələrini izləyir və nəzarətdə saxlayırlar.

Texniki Mühəndis əməliyyat sistemlərini konfiqurasiya edir.

Texniki işçilər şəbəkə ilə bağlı problemləri həll edirlər.

Texniki Dəstək Mühəndisi işin gedişatına fikir verir və idarə edir.

Texniki Mühəndis, problemlərin mahiyyətini başa düşmələri üçün qarşılaşdıqları problemlər haqqında ətraflı sorğu edərək problemlərin diaqnozunu qoyacaq, problemlərini edəcəkdir.

Mühəndislər təşkilatlarını və ya müştərilərinin xüsusi tələblərini ödəmək üçün kompüter sistemlərini dizayn edirlər.

Texniki Mühəndis, dəyişən və inkişaf edən texnologiyaları öyrənmə və işləmə bacarığına sahib olmalıdır.

Texniki Dəstək Mühəndisi kompüter sistemləri və avadanlıqları ilə bağlı müştərilər üçün ilk əlaqə nöqtəsidir.

Texniki Mühəndis, istifadəçilərin sistem problemlərini həll edilənə qədər razılaşdırılmış iş vaxtı cədvəllərinə əməl edərək izləyir.

Mühəndislər müştərilərlə telefon, e-poçt və ya söhbət yolu ilə qarşılıqlı əlaqə quraraq mürəkkəb problemləri həll edir və aydın şəkildə yazılmış təlimatlar və ya texniki təlimatlar təqdim edirlər.

Mühəndislər prosedur sənədlərini və hesabatlarını aparırlar.

Texniki Mühəndis problemləri müvafiq daxili şöbələrə çatdıraraq həll etmək üçün təşkilatların standart prosedurlarına əməl edir.

Texniki Dəstək Mühəndisi dərhal müştərilərə düzgün rəy təqdim edir.

Texniki Mühəndis bütün problemlərin dəqiq qeyd olunmasını təmin edir.

Mühəndislər, problemlərinin həllindən sonra müştərilərin kompüter sistemlərinin düzgün işlədiyinə əmin olmaq üçün onları izləyirlər.

Texniki Mühəndis dərhal dəqiq hesabatlar hazırlayır.

Texniki Dəstək Mühəndisi məlumat bazasında olan texniki məlumatları sənədləşdirir.

Mühəndislər insanlara müxtəlif növ sistemlərdən necə istifadə etməyi öyrədirlər.

Texniki Mühəndis texniki sistemlərin gündəlik performansını izləyir.

Texniki Dəstək Mühəndisi şirkətlərə yeni proqram və ya donanım sistemləri yaratmağa kömək edir.

 

IT Mühəndisindən Tələb olunan biliklər

  • Bütün kompüterlərin hardware və proqram problemlərinin həlli
  • Şəbəkə problemlərinin aradan qaldırılması
  • Yedəkləmə və bərpa prosedurlarının konfiqurasiyası və idarə edilməsi
  • Çap serverinin saxlanılması
  • Fayl Serverinə Baxış
  • Giriş Nöqtələrinin İdarə Edilməsi
  • ADDS Hesab Operatoru
  • Bölmənin kompüterləri arasında yerli şəbəkələrin yaradılması və idarə edilməsi.
  • Formatlaşdırma, yeni əməliyyat sistemlərinin quraşdırılması və onlara qulluq
  • Windows və Linux ƏS, Şəbəkələr haqqında iş bilikləri.
  • Şəbəkə protokollarını, marşrutlaşdırma prinsiplərini anlamaq;
  • İstifadəçi iş yerləri, periferik avadanlıqlar və tətbiq proqram dəstəyi
  • Windows Server 20012-2016, Active Directory, GPO, Terminal Server, Uzaqdan Tətbiq, VMWare, Hyper-V təcrübəsi
  • Antivirus və firewall ilə işləmə / qurma təcrübəsi
  • istifadəçilər üçün e-poçt qurma təcrübəsi

Ətraflı məlumat: itstep.az

Bir cavab yazın

Back to top button