ABB Pərakəndə bankçılıq departamentinə Kampaniyaların İdarə olunması üzrə Mütəxəssis/Aparıcı Mütəxəssis vakansiyası elan edir.
Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə Azərbaycan Beynəlxalq Bankı komandasının fəal üzvü kimi Bankın yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.
ABB komandasına qoşulun və bu üstünlüklərdən Siz də faydalanın:
- Cənubi Qafqazın ən böyük bankında işləmək imkanı;
- Beynəlxalq standartları yerli bazara gətirən qurumda potensialı reallaşdırmaq şansı;
- Rəqəmsal həllərin, innovasiyaların tətbiqi sahəsində bazar liderinin əməkdaşı olmaq fürsəti;
- Gənc və peşəkar kollektivdə çalışmağın üstünlüyü;
- Yüksək komanda ruhunda əməkdaşlıq;
- Karyera irəliləyişlərində hamıya yaradılan bərabər imkanlar;
- Bankda həyata keçirilən transformasiya prosesində zəngin təcrübənin qazanılması;
- Əməkdaşların yeni trendlərə uyğun təşkil olunan daxili və xarici təlimlərdə iştirak;
- Əməkdaşların beynəlxalq sertifikatlar əldə etməsi üçün həvəsləndirmə proqramı;
- Bankdaxili aktiv sosial həyat.
- Pərakəndə bankçılıq sahəsində bank məhsullarının satışını, rəqabət qabiliyyətliliyini daim izləmək və təhlil etmək, yeniləmək;
- Müxtəlif müştəri və müştəri qruplarına xüsusi məhsul və xidmət şərtlərinin təqdim olunmasına dair təkliflərin hazırlanması;
- Mövcud məhsul və xidmətlər bazarının, satışların daimi təhlil olunması, o cümlədən mövcud məhsul və xidmətlərin xüsusiyyətlərinə və şərtlərinə uyğun kampaniyaların hazırlanması;
- Məhsul və xidmətlərin satışını, istifadəsini təmin etmək və bu istiqamətdə layihə planlarının, biznes tələblərin və təqdimatların hazırlanması;
- Yeni kampaniyaların hazırlanması, birgə layihələr üzrə tərədaşlarla ( İT, Marketinq və digərləri) daimi qarşılıqlı əlaqələrin saxlanılması;
- Hədəf müştəri qruplarının, müxtəlif anket sorğularının, intervyuların çoxsaylı və keyfiyyətli təhlili əsasında bazarda tələbin müəyyən edilməsi;
- Müştəri rəylərinin ( müsbət/mənfi ) toplanması, analizi və alınmış nəticələrin kampaniyanın yaradılması prosesində istifadə olunması;
- Satışların mövcud müştəri qrupları və məhsullar üzrə analitik təhlili, kampaniyalar üzrə öncədən gəlirlilik hesabatı hazırlanması, satış proqnozları və kampaniyanın nəticələri barədə hesabatlıq hazırlanması, satış kanallarının nəticələrinin ölçülməsi;
- Məhsul və xidmətlər üzrə kampaniya və komunikasiya planının hazırlanması;
- Bank məhsullarının satışının artırılması strategiyalarını hazırlanmasına dəstək vermək və yeni satış kanallarını müəyyənləşdirmək.
- Ali təhsilli ( İqtisadiyyat, Maliyyə, Marketinq üzrə );
- Məlumatlarla işləmək təcrübəsi, təhlil və nəticə çıxarmaq bacarığı, həmçinin məlumatların vizualizasiyası bacarığı olan;
- Kreativlik və unikal ideyaların formalaşdırılması istiqamətində bacarıqlı olanlar,
- Təqdimatların hazırlanması üzrə yükəsk bacarıqları olan;
- Analitik düşünmə və təhlil qabiliyyəti olan;
- Mobil, dinamik, operativ, dəqiqlik, müstəqil olaraq layihələri və tapşırıqları icra edə bilən;
- Hesabatlar və təqdimatların hazırlanması üzrə müxtəlif proqram təminatlarında biliklərə sahib olan;
- Bank sahəsi üzrə təcrübə, bank biznes-prosesləri, kredit və qeydri-kredit məhsullar üzrə biliklərə sahib olan;
- “Agile” metodologiyaları üzrə təcrübə arzu olunandır.
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur