Layihələrin tətbiqi üzrə təcrübəçi vakansiyası

Project Delivery Intern

Company: Azerconnect
Division: Digitalization and Customer Experience
Working schedule: Part-time
Deadline to apply: 14 May 2021
Employment type: Temporary

İn this role you need to ensure successful project coordinate on time and within budget and set objectives;

Your responsibilities as a Project Delivery Intern

*To follow up and coordinate project implementation within the given target time frame and budget;
*To coordinate client vendor activities (follow on each project stage including but not limited to procurement planning, tender process, follow up cash flow management, steering committee facilitation etc.);
*To be end-to-end responsible for project meetings (Prepare presentations and status updates, distribute agendas, document action items, distribute notes and update appropriate status using tracking tools);
*To communicate status of project and initiatives to all stakeholders;

Position requirements

*Higher or Master Degree Education;
*Knowledge of MS Office Programs (especially MS Project, MS Excel, MS Visio, MS Power Point);
*Communication skills;
*Able to analyze and prioritize tasks;
*Responsible attitude to work;
*Result-oriented;
*Able to deal with multi-tasking.

How to apply?

Please send your CV to [email protected] e-mail address.
Applications without “Project Delivery Intern” in email subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted

Layihələrin tətbiqi üzrə təcrübəçi

Şirkət: Azerconnect
İdarə: Rəqəmsallaşma və Müştəri Təcrübəsi
İş qrafiki: Yarımştat
Son müraciət tarixi: 14 may 2021
Müqavilə müddəti: Müvəqqəti

Bu vəzifədə sizdən Layihə çərçivəsində hədəflərin vaxtında və müvəffəqiyyətli nəticələrlə, həmçinin büdcəyə və qoyulmuş məqsədlərə uyğun tədbiqinin koordinasiyası tələb olunur;

Layihələrin tətbiqi üzrə təcrübəçi olaraq sizin vəzifə öhdəlikləriniz

*Verilən hədəf, vaxt və büdcə daxilində layihələrin tədbiqinin koordinasiyası;
*Təchizatçının fəaliyyətini əlaqələndirmək (satınalmanın planlaşdırılması, tender prosesinin idarəolunması, maliyyə məsələlərinin icrasını izləmək, idarəetmə komitəsinin iclasının təşkil olunması və s.);
*Layihə iclasları üçün məsuliyyət daşımaq (Təqdimatların və status məlumatlarının hazırlanması, iclas gündəliyinin tərtib edilməsi, məlumatların paylanması, sənədlərin vaxtında yenilənməsi, qeydlərin göndərilməsi);
*Layihə və təşəbbüslər barədə məlumatları və yenilikləri bütün əlaqəli şəxslərə çatdırmaq;

Vəzifənin tələbləri

*Ali və ya Magistr təhsili;
*MS Office proqramlarını bilmək (özəlliklə də MS Project, MS Excel, MS Visio, MS Power Point);
*Ünsiyyət bacarıqları;
*Görüləcək işləri analiz edə və prioritetləri müəyyən edə bilmək;
*İşə məsuliyyətli yanaşma
*Nəticəyə istiqamətlənmiş şəxs;
*Çoxlu vəzifə ilə bacaran şəxs.

Müraciət etmək üçün

CV-nizi [email protected] mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik
Başlıqda “Layihələrin tətbiqi üzrə təcrübəçi” qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Bir cavab yazın

Back to top button