Marketinq Şöbəsinin Rəhbəri vakansiyası

Marketinq Şöbəsinin Rəhbəri

Vazifə öhdəlikləri:

• Şirkətin və Marketinq Satış strategiyasının hazırlanması və strategiyanın tətbiqi üçün lazımi tədbirlərin planlaşdırılması və icrasını təmin etmək.
• Müştəri məmnuniyyəti ilə bağlı müxtəlif marketinq layihələrini həyata keçirmək.
• Bazar araşdırmaları, rəqiblərin məhsul və satış təhlili.
• Yeni satış vasitələrinin öyrənilməsi və müvafiq təkliflərin hazırlanması (korporativ satış, SMM, Loyallıq planı və s.).
• Əməkdaşlıq üçün reklam şirkətlərinin və qiymətlərinin araşdırılması.
• Müştəri məlumatlarının toplanması CRM sisteminin qurulması.
• Marketinqın qurduğu müştəri məlumatlarının toplanması sisteminin düzgün işləməsi üçün satış heyətini və sistemləri idarə etmək
• Müştəri ehtiyaclarını öyrənmək üçün bazar və müştəri analizlərini etmək.
• Bazar trendlərini araşdırmaq, mövcud və yeni məhsullar üçün bazar tələblərinin müəyyən etmək və onların təkmilləşdirilməsi müvafiq təkliflər vermək.
• Biznesin İnkişafı üçün layihələr hazırlamaq və təkliflər vermək
• Reklam, ictimaiyyətlə əlaqələr və digər kommunikasiya vasitələrindən yararlanaraq sistemi idarə etmək
• Satış dövrünün tam nəzarəti;
• Satışların təhlilini və satışın effektivliyini artırılmasına dair tədbirlər planını hazırlamaq;
• Satış kanallarını təkmilləşdirilməsi və optimallaşdırılması
• Bütün satış əməkdaşlarının fərdi hədəflərə nail olmalarına cavabdehlik daşımaq.
• Aylıq, rüblük və illik əsaslarda satış hədəflərinə nail olunmasını təmin etmək.
• Yaranan problemlər barədə rəhbərliyi vaxtında məlumatlandırb, problemlərin səbəblərini araşdırıb və gələcəkdə yarana biləcək problemlərin profilaktikası məqsədilə önləyici tədbirlərin həyata keçirlməsi
• Şirkətin müxtəlif bölmələrinin cari marketinq fəaliyyəti haqqında məlumatlılığının təmin edilməsi üçün effektiv daxili kommunikasiyanı təşkil etmək

Təhsil/Təcrübə:

• Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus və İngilis dili,
• Təhsili: Ali təhsil, (iqtisadi, marketinq, ticarət);
• Biznes danışıqları aparmaq bacarığı;
• Müvafiq sahədə ən azı 3 il təcrübə;
• B2B, B2C, Online və topdan satış seqmentində iş xüsusiyyətlərinin praktiki biliyi;
• Uğurlu idarəetmə təcrübəsi və satış komandasının yaradılıb inkişaf etdirilməsi;
• Analitik düşünmə, tez qərar qəbul etmək qabiliyyəti;
• Əməkdaşları motivasiya və inkişaf etdirmə qabiliyyəti;
• Qoyulmuş məslələrlə bağlı məqsədlərə nail olmaq;
• Kompüter bilikləri: MS Office, Outlook;

Təminatlar:

Müraciət qaydaları: [email protected] elektron poçt ünvanına mövzu hissədə vəzifə adını – “Marketinq Şöbəsinin Rəhbəri edumap.az” yazıb CV göndərməklə müraciət edilir.

Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur.

Bir cavab yazın

Back to top button