MƏKTƏBƏQƏDƏR ROBOTİK KODLAMA

MƏKTƏBƏQƏDƏR ROBOTİK KODLAMA

 

 Bu robot kodlaması nədir?

Robot; Robotlar ətraf mühiti sensorların köməyi ilə başa düşən və anladığı vəziyyəti şərh edib qərar verə bilən cihazlardır.

Kodlaşdırma; Çağımızda yeni texnologiyalarla ünsiyyət qurmağımızı təmin edən kompüter dilinə kodlaşdırma deyilir. Digər tərəfdən robotik kodlaşdırma, kiçik uşaqlara belə bu dili istifadə edərək bir robotu əvvəldən axıra qədər dizayn edib idarə etməsini və robotun istədiklərini etməsini təmin etməyi hədəfləyən bir proqramdır.

Misal üçün;

-Mesajlarınızı telefonunuzda yoxlamaq istədiyiniz zaman mesajlar işarəsinə toxunursunuz və mesaj qutunuz açılır. Budur mesajların açılması lazım olduğunu söyləyən şeyin adı “kodlaşdırma”. Paltaryuyan və qabyuyan maşın kimi elektrikli cihazlarda toxunma ekranlarının iş prinsipləri də kodlamaya bağlıdır.

-Uşaqların zövq aldığı uzaqdan idarə olunan avtomobillər və kompüter oyunları hamısı bu sahəyə daxildir. Robotik kodlaşdırma məktəbəqədər şagirdlərin belə asanlıqla öyrənə biləcəyi bir sistem halına gəldi, bu STEM anlayışı nədir? Həmin söz ingilis dilindən; Elm, Texnologiya, Mühəndislik və Riyaziyyatın baş hərflərindən ibarətdir.

 Məktəbəqədər məktəbdə STEM və Robotik Kodlaşdırma STEM fəaliyyətləri;

Elm və Riyaziyyat kimi dərsləri yaddaşdan kənarlaşdıraraq məlumatın real həyatda tətbiq olunmasını və analitik düşüncənin, problem həll etmə texnikasının, maraq, araşdırma, təxəyyül və yaradıcılığın inkişafını təmin edir. Şagirdlər elm, riyaziyyat və texnologiya sahəsindəki bilik və bacarıqlarını gerçək həyat problemlərini həll etmək üçün istifadə edəcək fəaliyyətlər sayəsində inkişaf etdirirlər. Başqa sözlə, fərdin əsas xüsusiyyəti tələbələrə həm gündəlik həyatda, həm də gələcək peşə həyatında istifadə edə biləcəkləri bu dörd fənnin təcrübələrini öyrətməkdir. 21-ci əsrdə şagirdlərimizin getdikcə rəqəmsallaşan dünyası ilə ayaqlaşması, gələcək peşələr haqqında təsəvvür sahibi olması, informatika sektorundakı inkişaflarla ayaqlaşması, eyni zamanda təhsildə yaradıcılıqlarını artırması üçün alınmalı olan ən vacib təlim STEM və robot kodlaşdırma təlimidir. Mobil telefonlar, planşetlər, mebelə quraşdırılmış toxunma ekranları, öz-özünə işləyən elektrik süpürgələri və bənzər ev əşyaları … Uşaqlar indi bu əşyalarla evlərdə böyüyürlər.

İndi texnologiyanı əyləncə məqsədi ilə istifadə etmək əvəzinə istehsal məqsədi ilə istifadə etməyi hədəfləyən və bu müddətə kodlaşdırma daxil edərək öz robotlarını dizayn edə bilən şəxsləri yetişdirməliyik. Bu mənada, 21-ci əsrdə böyüyən hər bir fərdin texnologiyanın necə istehsal edildiyini bilməsi və istehsal edə biləcək fərdlərin olması gələcək nəsil üçün vacibdir. Başqa bir cəhətdən; Gündəlik həyatda qarşılaşdıqları problemlər və çağımızda inkişaf edən texnologiya mövzusunda alqoritmik düşünərək həll yollarını tez bir zamanda tapa bilmək, maneələrin öhdəsindən gəlməyi öyrənmək və onlara uyğunlaşmaq baxımından da vacibdir. Ailələrin ən çox şikayət etdiyi məsələ, uşağımızın bu yaşda telefon və planşetə aludə olması və başını ekrandan qaldırmamasıdır. Uşağımız gün ərzində boş oyunlar oynamaq əvəzinə robot kodlaşdırma təlimi ilə öz oyununu kodlaşdırmağı öyrənsin. Uşaq bir oyun oynamaq istəyirsə, qoy kodladığı və özü istehsal etdiyi oyunu oynasın. Bu, uşağımızın əylənərək öyrənməsinə imkan yaradır. 5 yaşından etibarən hər bir uşaq kodlaşdırma öyrənə bilər. Hər uşaq öz oyununu istehsal edə və dizayn edə bilər. “Uşağım oxuya bilmir, kodlamağı necə öyrənəcək?” Narahat olma, necə oxumağı bilmədən müxtəlif platformalarla kod yazmağı öyrənə bilərlər. Kodlaşdırma dedikdə, qara ekranın önünə sətirlərlə yazılmış kod sətirlərini düşünməyin. Blok əsaslı kod və uşaqlarımız üçün xüsusi hazırlanmış oyun yönümlü materiallar ilə öyrənə bilərlər. Həm də; Başlamaq üçün ən azından bir tablet, telefon və ya başqa bir cihaza ehtiyac olmaya bilər. Evdə hazırladığınız yaradıcı məhsullarla uşaqlarınıza kodlaşdırma öyrədə bilərsiniz. Fon kartları, əl işi kağızlar, qələm, lent və ya hətta lego ilə materiallardan istifadə edərək uşağınız üçün sadə bir kodlama mexanizmi yarada bilərsiniz. Unutmayın, edəcəyiniz və öyrənəcəyiniz şey sizin və övladınızın xəyal gücü ilə məhdudlaşır.

 Robot kodlaşdırmanın faydaları və qazancları nələrdir?

Alqoritm anlayışının nə olduğunu öyrənirlər.

Kodlarını, dizaynlarını və öz oyunlarını kodlaşdırmağı öyrənirlər.

3 ölçülü düşüncə, forma və məkan qavrayışının inkişafını təmin etmək.

Təsəvvürün və incə motor bacarıqlarının inkişafını təmin etmək.

Bacarıqların inkişafı ilə birlikdə istehsal və ixtira hisslərinin gücləndirilməsini təmin etmək. Dizayn etməyi sevirlər. Bir ixtira edirlər.

Özlərinə inam və həyəcan qazanaraq qabiliyyətlərini bilmək üçün “bir məhsul istehsal edə bilərəm”fikrinə qapılırlar.

Fərdlərə bacarıqlarına və inkişafına uyğun məhsullar yaratmaq imkanı verərək, yaş qruplarından daha inkişaf etmiş qazanclar təmin edirlər.

STEP İT Akademiya və bənzər qurumlarının sayəsində uşaqlar yaş qruplarına uyğun olaraq hazırlanan tədris proqramları ilə əylənərək, oyunlar oynayaraq kodlaşdırma öyrənirlər. Uşaqlarımız kodlaşdırma öyrənir və gələcəyi istiqamətləndirir.

Ətraflı məlumat: itstep.az

Bir cavab yazın

Back to top button