12 Fevral 11:28

Məlumat mərkəzi operatoru (Call Center) vakansiyası

Vəzifə: Məlumat mərkəzi operatoru (Call Center)

Vəzifə öhdəlikləri:

– Məlumat mərkəzinə daxil olan zənglərin cavablandırılması

– Gün ərzində daxil olan zənglərin qeydiyyatının aparılması.
– Müştərilərə tam doğru və dolğun məlumatın verilməsi.
– Telefon zənglərinin uyğun şəxslərə yönəldirilməsi.
– Müştəri sorğularının qeyd edilməsi və sorğuların müvafiq cavalandırılması.
– Müştəri şikayətlərinin baxılması, həlli və müvafiq istiqamətlərə yönləndirlməsində operativlik.
– Şirkət xidmətləri və kampaniyalar, yeniliklərlə bağlı müştərilərin məlumatlandırılması.

Tələblər:

– Azərbaycan və Rus dillərini səlis bilməli.
– Ofis proqramlarında mütləq işləmək bacarığı.
– Kollektivdə işləmə qabiliyyəti.
– Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurma bacarığı.
– Səlis nitq.

Namizədlər müvafiq təcrübə və keyfiyyətlərini əks etdirən CV-lərini ([email protected]) elektron poçtuna göndərməlidir.
“Mövzü” bölümündə müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunması mütləqdir.

Bəyən və paylaş

Rəylər

rəy(lər)