Müəllimlərə effektiv rubriklər hazırlamağa kömək edəcək 6 rəqəmsal alət

Müəllimlərə effektiv rubriklər hazırlamağa kömək edəcək 6 rəqəmsal alət Rəqəmsal alətlərə keçməzdən əvvəl, gəlin baxaq görək ““Rubrik” nədir?”, “Nə üçün?” istifadə edilir, “Harada ?” istifadə olunur. Rubrik-meyar əsasında şagirdin nailiyyəti səviyyəsinin qiymətləndirmə şkalasıdır.   O, iki əsas suala cavab verir:  
  1. Mən nəyi qiymətləndirməliyəm (bacarıq meyarları)?
  2. Bu meyar üzrə hansı nailiyyət səviyyələri ola bilər?
Rubrik bacarıq və ya nəticəni artan keyfiyyət kontinuumunda (aşağı səviyyədən yuxarı səviyyəyə qədər) təsvir edir. Rubrik qiymətləndirmənin həm üsulu, həm də vasitəsi kimi çıxış edə bilər. Qiymətləndirmə şkalası nailiyyət səviyyəsinə qiymət (balla və ya sözlə) verilməsi üçün mexanizmdir. Rubrik-formativ qiymətləndirmənin ən faydalı üsullarından biridir.Ondan həm də diaqnostik və summativ qiymətləndirmədə istifadə oluna bilər.     Müəllimlərə effektiv rubriklər hazırlamağa kömək edəcək 6 rəqəmsal alət Kağız başlıqlar adətən vaxt aparsa da, İnternet başlıq generatorları daha səmərəlidir. Müəllimlər kurrikuluma, müxtəlif fənlərə və öyrənmə fəaliyyətlərinə uyğun şablonlara daxil ola bilərlər. Onlar həmçinin mövcud şablonları öz siniflərinin ehtiyaclarına uyğun olaraq fərdiləşdirə və istənilən vaxt rubriklərdən təkrar istifadə edə bilərlər.   Effektiv rubriklər yaratmaq üçün altı rəqəmsal alət var: Rubistar Rubistar müəllimlərə əvvəlcədən hazırlanmış rubrikaları pulsuz yaratmağa və ya fərdiləşdirməyə imkan verən veb əsaslı PBL sinif rubrikası generatorudur. Müəllimlər öz rubriklərini yaddaşda saxlamaq və təkrar istifadə etmək üçün qeydiyyatdan keçməlidirlər. Hazırladıqdan sonra onlar istənilən vaxt kateqoriyalara baxa, redaktə edə, təhlil edə və ya silə bilərlər.   Təhlil funksiyası neçə şagirdin eyni qiyməti aldığı, tapşırığın şagirdlər üçün çətin və ya asan, qeyri-müəyyən və ya başa düşülən olub-olmaması, müəyyən performans səviyyəsinin meyarlarına nail olmağın çətin olub-olmaması barədə məlumat verir. Nəticədə müəllimlər öz rubriklərini və dərslərini tələbələrin ehtiyaclarına uyğunlaşdıra və onların irəliləyişini təmin edə bilərlər.   Müəllimlər Şifahi Təqdimat, Tədqiqat, Yazı, Elm, İş Bacarıqları, Riyaziyyat, İncəsənət, Musiqi və ya Oxu üçün müxtəlif başlıqlar arasından seçim edə bilərlər. Sonra onlar siyahıdan hər bir meyar və təsvir ilə performans səviyyələrini təyin edə bilərlər.   Rubric Maker Rubric Maker müəllimlərə gözləntilərini və tələbələrin necə qiymətləndiriləcəyini ifadə etməsinə, qiymətləndirmə prosesinə kömək edən bir vasitədir. Tələbələr müvəffəqiyyət üçün məqsədlərin tam konturunu alırlar.   Bu alətlə müəllimlər “gözləntiləri üstələyir, gözləntiləri qarşılayır, təkmilləşdirməyə ehtiyac duyurlar və gözləntilərdən aşağıdır” kimi əvvəlcədən müəyyən edilmiş keyfiyyət reytinqlərindən istifadə edərək keyfiyyət meyarları yarada və ya onları hər bir sinifin ehtiyaclarına uyğunlaşdıra bilərlər.   Quick Rubric tələbələrin müəyyən meyarlara nə dərəcədə cavab verdiyinə əsaslanaraq tapşırıqları qiymətləndirmək üçün istifadə olunan alətdir. Başlıqlar şifahi təqdimatlar, esselər və ya layihələr kimi müxtəlif nəticələrə əsaslanan tapşırıqları qiymətləndirmək üçün istifadə edilə bilər. Müəllimlər, meyarların sayından və keyfiyyət səviyyələrindən asılı olaraq müxtəlif formatlarda rubriklər hazırlaya bilərlər. Performans reytinqləri ədədi, təsviri və ya hər ikisi ola bilər.   Quick Rubric ilə müəllimlər rubrikdə göstərilən xüsusi meyarlara görə qiymətləndirmə qərəzliyini aradan qaldıra bilərlər. Bu, bir neçə sinif şagirdinin eyni tapşırıq üçün eyni meyarlardan istifadə etdikdə müəllimin qiymətləndirməsi dəqiqliklə ilə nəticələnir.   Şablonlar üç qiymətləndirmə səviyyəsini təmin edir: Bacarıqlı, inkişaf etməkdə olan, təcrübəsiz, lakin siz onları redaktə etməklə və ya yenilərini əlavə etməklə rubrikləri fərdiləşdirə bilərsiniz. Son hissədə başlıq, təsvir və təlimatlar var. OrangeSlice: Teacher Rubric OrangeSlice: Teacher Rubric qiymətləndirməni məhsuldar və peşəkar edən Google əlavəsidir. Müəllimlər Google Classroom vasitəsilə tələbə təqdimatlarını hazırlayır, paylaşır və qəbul edir, Teacher Rubric qiymətləndirmə prosesini asanlaşdırır. Kateqoriyalar qiymətləndirmə üçün Google Sənədin sağ yarısında görünür və yekun qiymətə bir neçə kliklə çatmaq olar.   Bu alət müəllimlərə ardıcıl qiymətləndirmə prosesindən faydalanmaqla yanaşı, bütün tələbələrə obyektiv rəy bildirməyə imkan verir.   Tapşırığı açdığınız zaman əlavə qiymətləndirmə prosesinə kömək edir. Müəllimlər əvvəlcə akademik performansı artırmaq və ya azaltmaq, sonra ənənəvi qiymətlər (A, B, C, D, E, F), “əla, yaxşı, daha çox lazımdır” (sonradan dəyişdirilə bilər) arasında seçim etməli və ya yeni qiymətləndirmə hazırlamalıdırlar. Bundan əlavə, müəllimlər rubriki hazırlamazdan əvvəl qiymət vermək və ya yenilərini yaratmaq üçün kateqoriyalar seçməlidirlər.   Müəllimlər əlavə bal, gecikmə cəzası və ya plagiat cəzası variantlarından istifadə edərək yekun qiyməti dəyişə bilər və sonra avtomatik olaraq qiymət məlumatını işləyib Google Sənədlərdə tələbə tapşırığına daxil edə bilərlər. ... Onlar həmçinin şagird nailiyyətlərini daha yaxşı başa düşmək üçün vahid və analitik rubriklər hazırlaya bilərlər.   Teach-nology müəllimlər üçün müxtəlif mövzular da daxil olmaqla resurslarla dolu saytdır. Müəllimlər müxtəlif siniflər üçün bir neçə rubriklər hazırlaya və ya fərdi olaraq yarada bilərlər. Şablonlar qiymətləndirməni asanlaşdırır, xüsusən də tələbələr işlərini necə təqdim edəcəklərini seçə bildikdə. Onlar məqalələr, afişalar və ya təqdimatlar kimi müxtəlif məhsullar üçün uyğun şablonlar hazırlaya və eyni tapşırıq üçün müxtəlif nəticələri qiymətləndirərkən belə onların obyektivliyini və ədalətliliyini təmin edə bilərlər.   Başlıqlar tələbələrə öz və ya həmyaşıdlarının işlərini qiymətləndirməyə imkan verir. 500-dən çox çap edilə bilən rubriklər və ümumi rubrik generatoru ilə müəllimlərin hər tapşırığa uyğun rubriki var. NEO LMS NEO LMS müəllimlərə qiymətləndirmə prosesini sadələşdirmək üçün rubriklər yaratmağa, redaktə etməyə, saxlamağa və təkrar istifadə etməyə imkan verən rubrik funksiyasına malikdir. Başlıqlar tapşırığın təqdim edilməsi səhifəsinə inteqrasiya olunub. Siz hər bir tapşırıq üçün yeni rubrika yarada və ya kitabxananızda olanlardan təkrar istifadə edə bilərsiniz.   NEO şəxsi kitabxana və müəllim yoldaşları tərəfindən hazırlanan rubriklər kimi hazır resurslarla məktəb, institut və icma kitabxanalarına giriş təklif edir. Məktəblər həmçinin oxşar tapşırıqlar üçün eyni meyarlardan istifadə etməklə qiymətləndirmədə obyektivliyi və ardıcıllığını təmin edə bilərlər. Bundan əlavə, onlar tələbə öyrənmə səviyyələri ilə bağlı şəffaflıq və etibarlılığa zəmanət verə bilərlər.   NEO ilə rubriklər hazırlamaq asandır, çünki müəllimlər platformanın təqdim etdiyi şablonlardan istifadə edə və ya kitabxanadakı şablonları təkrar istifadə edə bilərlər. Qiymətləri təyin edərkən müəllimlər, onu avtomatik olaraq tələbə səhifəsinə daxil etmək üçün rubrikanı seçməlidirlər. Cəmi bir neçə kliklə onlar işlərini qiymətləndirə, məsələn, xalları çıxmaqla qiymətləri tənzimləyə, rəy və ya əlavəni rəy olaraq əlavə edə bilərlər. Nəticə etibarı ilə tələbələr öz qiymətləri haqqında tam məlumat əldə etməklə öz performanslarını başa düşə bilirlər.   Ümumiləşdirsək Rubriklər müəllimlər üçün qiymətləri daha effektiv, obyektiv və etibarlı etmək üçün əvəzsiz vasitədir. Onlar həmçinin aydın gözləntilər və real performans təhlili baxımından tələbələrə fayda verir.   Mənbə: https://blog.neolms.com/6-digital-tools-that-help-teachers-create-effective-rubrics/ Hazırladı: Rasim Abdurahman

BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:

FACEBOOK: Edumap.az

Gənclərin Xəritəsi

TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.

İNSTAGRAM:@edumap.az

Tik-tok:edumap.az