Müştəri xidməti əməkdaşı üzrə dispetçervakansiyası

Müştəri xidməti əməkdaşı üzrə dispetçer Vəzifə öhdəlikləri: -Müştəri xidməti mütəxəssislərinin işinin koordinasiyası və razılaşdırılması; -Çatdırılma xidmətinin statusu barədə müştərilərin məlumatlandırılması; -Marşrutların hazırlanmasına nəzarət; -Müştəri xidmətləri mütəxəssislərinin marşrutlarının dəyişdirilməsi və tənzimlənməsi; -Sənədlərə yenidən ilşlənməsi məsələlərində Müştəri Xidməti İşçiləri (MXİ) ilə nəzarət və qarşılıqlı əlaqə. Növbəli iş qrafiki – 2/2. Tələblər: -Çağrı mərkəzində çatdırılma xidmətinin operator/ Supervayzer vəzifəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi; -Düzgün şifahi və yazılı nitq; -Məsuliyyət, çalışqanlıq, güclü təşkilatçılıq bacarığı; -İri həcmli məlumatla işləmək bacarığı, detallara diqqət; -Müştəri yönümlü, nəzakətli, stresə davamlı. Biz nə təklif edirik: -Nüfuzlu bir şirkətdə iş; -Bank sektorunda karyera qurmaq/inkişaf etdirmək təşəbbüslərinizi gerçəkləşdirmək imkanları. Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini[email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər (vəzifənin adını email-ın mövzu hissəsində (Müştəri xidməti əməkdaşı üzrə dispetçer) göstərməyiniz xahiş olunur).

BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:

FACEBOOK: Edumap.az

Gənclərin Xəritəsi

TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.

İNSTAGRAM:@edumap.az

Tik-tok:edumap.az