Müştəri xidməti mütəxəssisləri üzrə koordinator

Vəzifə öhdəlikləri: · Müştəri xidməti mütəxəssislərinin işinin koordinasiyası və razılaşdırılması; · Çatdırılma xidmətinin statusu barədə müştərilərin məlumatlandırılması; · Marşrutların hazırlanmasına nəzarət; · Müştəri xidmətləri mütəxəssislərinin marşrutlarının dəyişdirilməsi və tənzimlənməsi; · Sənədlərə yenidən ilşlənməsi məsələlərində Müştəri Xidməti İşçiləri (MXİ) ilə nəzarət və qarşılıqlı əlaqə. Növbəli iş qrafiki – 2/2.   Tələblər:   · Çağrı mərkəzində çatdırılma xidmətinin operator/ Supervayzer vəzifəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi; · Düzgün şifahi və yazılı nitq; · Məsuliyyət, çalışqanlıq, güclü təşkilatçılıq bacarığı; · İri həcmli məlumatla işləmək bacarığı, detallara diqqət; Müştəri yönümlü, nəzakətli, stresə davamlı. "Müştəri xidməti mütəxəssisləri üzrə koordinator" vəzifəsində işləmək istəyirsənsə, CV-ni[email protected]ünvanına göndər!

BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:

FACEBOOK: Edumap.az

Gənclərin Xəritəsi

TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.

İNSTAGRAM:@edumap.az

Tik-tok:edumap.az