Müştəri xidmətləri üzrə mütəxəssis vakansiyası

Vəzifə: Müştəri xidmətləri üzrə mütəxəssis

Tabe olduğu bölmə:

Müştəri xidmətləri

Tabeçilik:

Müştəri xidmətləri üzrə bölmə rəhbəri

Vəzifə öhdəlikləri:

– Zəng, email və ya Zendesk-a daxil olan müştəri sorğularına mülayim və nəzakətli şəkildə cavab vermək;
– Müştəri məmnunluğunu hər daim yüksək səviyyədə təmin etmək;
– Çox saylı şəkildə daxil olan zəngləri səmərəli şəkildə nəzarət etmək;
– İntrap sistemində ödənişləri yoxlamaq;
– Ödənişlərdə və ya sistemdə hər hansı bir problem ilə üzləşdikdə İT şöbəsinə və bir başa rəhbərinə bu haqda dərhal məlumat vermək;

Tələblər:

• Azərbaycan və rus dillərini səlis bilmək;
• Yüksək səviyyədə ünsiyyət bacarıqları;
• Məsuliyyətli və etibarlı;
• Ofis proqramlarını bilmək;
• Növbəli qrafiklə işləmək.

İş saatları: Növbəli qrafiklə: 8:30 – 14:00/14:00 – 19:30
Əmək haqqı : 350 azn

Qeyd edilən tələblərə uyğun olan namizədlər “Müştəri xidmətləri üzrə mütəxəssis edumap.az” başlığı ilə [email protected] ünvanına öz CV-lərini göndərə bilərlər.

Yalnız ilkin kriteriyalara uyğun olan namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Bir cavab yazın

Back to top button