Müştəri xidmətləri və onlayn satışlar bölməsinin operatoru
Vəzifə öhdəlikləri: ·Çağrı Mərkəzinə daxil olan zəngləri qəbul etmək; ·Müştərilərin sorğularını operativ cavablandırmaq və ya müraciətləri uyğun şöbələrə yönləndirmək; ·Müştəriləri məhsullar və kampaniyalar haqqında dəqiq məlumatlandırmaq ; ·Müştəri məmnuniyyətinin davamlılığını qorumaq üçün onların tələb və şikayətlərini dinləmək; ·Məlumatların şirkətin CRM bazasına daxil etmək; ·Müraciətlər üzrə gündəlik hesabatların hazırlanması; Tələblər: ·Azərbaycan dilini səlis bilməli,işin xüsusiyyətinə uyğun olaraq rus dili biliyi üstünlükdür; ·Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel) işləmək bacarığı; ·Yaxşı ünsiyyət və məsuliyyət göstəriciləri önəmlidir; ·Müştərilərlə danışıq etikası. İş şəraiti: ·Əmək haqqı: 400 AZN + onlayn satışların bonusu ·İş rejimi: Həftədə 1 gün istirahət ,iş saatı 09:00-dan 18:00-dək Müraciət etmək üçün [email protected] poçt ünvanına mövzu hissəsində - “Müştəri Məmnuniyyəti və Onlayn satışlar üzrə operator”yazıb göndərə bilərsiniz. Yalnız qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur