Müştəri xidmətləri və onlayn satışlar bölməsinin operatoru vakansiyası

Müştəri xidmətləri və onlayn satışlar bölməsinin operatoru

 

Vəzifə öhdəlikləri:

·        Çağrı Mərkəzinə daxil olan zəngləri qəbul etmək;

·        Müştərilərin sorğularını operativ cavablandırmaq və ya müraciətləri uyğun şöbələrə yönləndirmək;

·        Müştəriləri məhsullar və kampaniyalar haqqında dəqiq məlumatlandırmaq ;

·        Müştəri məmnuniyyətinin davamlılığını qorumaq üçün onların tələb  və şikayətlərini dinləmək;

·        Məlumatların şirkətin CRM bazasına daxil etmək;

·        Müraciətlər üzrə gündəlik hesabatların hazırlanması;

 

Tələblər:

 

·        Azərbaycan dilini səlis bilməli,işin xüsusiyyətinə uyğun olaraq rus dili biliyi üstünlükdür;

·        Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel) işləmək bacarığı;

·        Yaxşı ünsiyyət və məsuliyyət göstəriciləri önəmlidir;

·        Müştərilərlə danışıq etikası.

İş şəraiti:

 

·       Əmək haqqı: 400 AZN + onlayn satışların bonusu

·       İş rejimi: Həftədə 1 gün istirahət ,iş saatı 09:00-dan 18:00-dək

Müraciət etmək üçün CV-nizi [email protected] elektron poçt ünvanına mövzu hissəsində – “Müştəri Məmnuniyyəti və Onlayn satışlar üzrə operator” yazıb göndərə bilərsiniz. Yalnız qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

Related Articles