Təsvir
oFilialda müştəri axınının idarə edilməsi (qarşılama, cavablandırma və s.);
oMüştərilərə bank məhsul və xidmətləri üzrə ilkin məlumatın verilməsi;
oCash-in terminalları və ATM-lər üzrə müştəri dəstəyi;
oMüştəri müraciətləri və şikayətlərinin ilkin qəbulu.
Tələblər
·Ali təhsil;
·Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışmaq bacarığı;
·Ünsiyyətqurma və izahetmə qabiliyyəti;
·MS Office proqramları üzrə biliklər;
·Məsuliyyətlilik, düzgünlük və detallara qarşı diqqətlilik;
·Təşəbbüskarlıq və komandada işləmək bacarığı.
Müraciət Et
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur