Müştərilərə dəstək mütəxəssisi vakansiyası

Təsvir

o   Filialda müştəri axınının idarə edilməsi (qarşılama, cavablandırma və s.);

o   Müştərilərə bank məhsul və xidmətləri üzrə ilkin məlumatın verilməsi;

o   Cash-in terminalları və ATM-lər üzrə müştəri dəstəyi;

o   Müştəri müraciətləri və şikayətlərinin ilkin qəbulu.

 

Tələblər

·        Ali təhsil;

·        Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışmaq bacarığı;

·        Ünsiyyətqurma və izahetmə qabiliyyəti;

·        MS Office proqramları üzrə biliklər;

·        Məsuliyyətlilik, düzgünlük və detallara qarşı diqqətlilik;

·        Təşəbbüskarlıq və komandada işləmək bacarığı.

Müraciət Et

Related Articles

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir