Cümə axşamı, 21 Avqust, 2025

Müştərilərə xidmət şöbəsinin təmsilçisi (Call Center) vakansiyası


  • Dərc edildi: 3 Sentyabr, 2021 - 04:02
Müştərilərə xidmət şöbəsinin təmsilçisi (Call Center) vakansiyası

DİQQƏT! DİQQƏT! İş axtaranların nəzərinə * Aktiv vakansiya: Müştərilərə xidmət şöbəsinin təmsilçisi (Call Center) * İş yeri:#eManat * İş haqqda: - Daxil olan şikayətlərin qəbulu, onların işlənməsi və məlumatın digər müvafiq şöbələrə yönləndirilməsi - Sorğuların düzgün (qəbul olunmuş təlimatlara əsasən) işlənilməsi - Nəzakətli olmaq, telefon etiketi biliklərinə malik olmaq - Ünsiyyətçil eyni zamanda təmkinli olmaq - Tələb olunan hesabatları hazırlamaq (şöbə rəhbərinin fərdi tapşırığı əsasında) - Müraciətlərə əsasən bəzi provayderlərlə (səlahiyyət çərçivəsində) əlaqə saxlamaq və mövcud problemin tez bir zamanda həllinə nail olmaq * Tələblər: - Təhsil: Ali - Dil Bilikləri - AZE (Əla)/ RUS (Əla) - MS office paketi - Nitqində qüsur olmamalı - Komandada işləmək bacarığı - Məsuliyyət, diqqət və dəqiqlik * İş şəraiti: - Ofis daxili; - İş rejimi: həftənin 6 günü - İş saatları növbəli (09:00-18:00 / 17:00-23:00) - Tibbi sığorta işəgötürən tərəfindən qarşılanır - Nahar işəgötürən tərəfindən qarşılanır * QEYD: Əmək haqqı hər 15 gündən bir ödənilir. Uyğun namizədlər CV-lərini (mövzu yerində müraciət olunan vakansiyanın adını qeyd etmək şərtilə)[email protected]e-poçt ünvanına göndərə bilərlər.

Təhsil Xəbərləri

“Bir Müəllimin Manifesti” proqramına qeydiyyat başladı!
21 Avqust, 2025 - 23:21 251
“Bir Müəllimin Manif...
Məktəblilərimiz Beynəlxalq Astronomiya və Astrofizika Olimpiadasında (IOAA 2025) uğur qazanıblar!
21 Avqust, 2025 - 18:11 55
Məktəblilərimiz Beyn...
Sumqayıt Dövlət Universiteti 131 fənn üzrə pedaqoji kadrların işə qəbulunu elan edir
01 Avqust, 2025 - 15:30 7153
Sumqayıt Dövlət Univ...