Bazar ertəsi, 2 İyun, 2025

Müştərilərə xidmət şöbəsinin təmsilçisi (Call Center) vakansiyası


  • Dərc edildi: 3 Sentyabr, 2021 - 04:02
Müştərilərə xidmət şöbəsinin təmsilçisi (Call Center) vakansiyası

DİQQƏT! DİQQƏT! İş axtaranların nəzərinə * Aktiv vakansiya: Müştərilərə xidmət şöbəsinin təmsilçisi (Call Center) * İş yeri:#eManat * İş haqqda: - Daxil olan şikayətlərin qəbulu, onların işlənməsi və məlumatın digər müvafiq şöbələrə yönləndirilməsi - Sorğuların düzgün (qəbul olunmuş təlimatlara əsasən) işlənilməsi - Nəzakətli olmaq, telefon etiketi biliklərinə malik olmaq - Ünsiyyətçil eyni zamanda təmkinli olmaq - Tələb olunan hesabatları hazırlamaq (şöbə rəhbərinin fərdi tapşırığı əsasında) - Müraciətlərə əsasən bəzi provayderlərlə (səlahiyyət ç

ərçivəsində) əlaqə saxlamaq və mövcud problemin tez bir zamanda həllinə nail olmaq * Tələblər: - Təhsil: Ali - Dil Bilikləri - AZE (Əla)/ RUS (Əla) - MS office paketi - Nitqində qüsur olmamalı - Komandada işləmək bacarığı - Məsuliyyət, diqqət və dəqiqlik * İş şəraiti: - Ofis daxili; - İş rejimi: həftənin 6 günü - İş saatları növbəli (09:00-18:00 / 17:00-23:00) - Tibbi sığorta işəgötürən tərəfindən qarşılanır - Nahar işəgötürən tərəfindən qarşılanır * QEYD: Əmək haqqı hər 15 gündən bir ödənilir. Uyğun namizədlər CV-lərini (mövzu yerində müraciət olunan vakansiyanın adını qeyd etmək şərtilə)[email protected]e-poçt ünvanına göndərə bilərlər.

Rəy bildirin

Email ünvanınız göstərilməyəcək. Mütləq xanalar *

Hələ heç bir rəy yazılmayıb

Təhsil Xəbərləri

Elm və təhsil naziri: “Yaxşı kadr istəyiriksə, yaxşı da investisiya qoymalıyıq.”
02 İyun, 2025 - 14:47 15
Elm və təhsil naziri...
Qarabağ Universiteti VII Türk Dövlətləri Türkoloji Yay Məktəbinə evsahibliyi edəcək
02 İyun, 2025 - 12:30 81
Qarabağ Universiteti...
Lisey və gimnaziyalara qəbul qaydalarında dəyişikliklərlə bağlı açıqlama
29 May, 2025 - 10:43 140
Lisey və gimnaziyala...