Vəzifə adı: Müştərilərə xidmət şöbəsinin təmsilçisi (Call Center)
Vəzifə öhdəlikləri:
Daxil olan şikayətlərin qəbulu, onların işlənməsi və informasiyanın digər müvafiq şöbələrə yönləndirilməsi;
Şirkətin əməkdaşlıq etdiyi provayderlər haqqında maksimum informasiyaya və həmçinin müştərilərdə sual doğura biləcək, informasiyaya malik olmaq;.
Sorğuların düzgün ( qəbul olunmuş təlimatlara) işlənilməsi.
Nəzakətli olmaq, telefon etiketi biliklərinə malik olmaq;
Ünsiyyətçil və səbrli olma bacarığı;
Tələb olunan hesabatları hazırlamaq (şöbə rəhbərinin fərdi tapşırığı əsasında);
Müraciətlərə əsasən bəzi provayderlərlə (səlahiyyət çərçivəsində) əlaqə saxlamaq və problemin tez bir zamanda həllinə nail olmaq;
Şöbənin digər əməkdaşlarının işdə olmadığı vaxtlarda (nahar fasiləsi, məzuniyyət, ezamiyyət, xəstəlik və digər hallarda) onları əvəz etmək.
Namizədə qoyulan tələblər:
Ali təhsilli.
Dil Bilikləri - Azərbaycan dili (ana dili) rus dili (əla)
MS office proqramları
Nitqində qüsur olmamalı;
Veriləcək proqram təminatı ilə işləmə bacarığı ;
Verilən tapşırığa adaptasiya olma bacarığı;
Kollektivə uyğunlaşma bacarığı.
İş şəraiti:
Ofis daxili;
İş rejimi həftənin 6 günü
İş saatları növbəli (09:00-18:00,17:00-23:00)
Əmək haqqının 15 gündən bir ödənilməsi;
Tibbi sığorta təminatının verilməsi;
Nahar təminatının qarşılanması.
Maraqlananlardan xahiş olunur öz CV-lərinizi[email protected] email ünvanına göndərəsiniz. Yalnız qeyd edilən tələblərə cavab verən namizədlərin CV-lərinə baxılacaq.
Göndərilən CV-lərdə mövzu adı yerində “Müştərilərə xidmət şöbəsinin təmsilçisi” yazılmalıdır.
____________________________________________________________________________________________________________________
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur