Müştərilərə xidmət şöbəsinin təmsilçisi (Call Center) vakansiyası

Vəzifə adı: Müştərilərə xidmət şöbəsinin təmsilçisi (Call Center) Vəzifə öhdəlikləri: Daxil olan şikayətlərin qəbulu, onların işlənməsi və informasiyanın digər müvafiq şöbələrə yönləndirilməsi; Şirkətin əməkdaşlıq etdiyi provayderlər haqqında maksimum informasiyaya və həmçinin müştərilərdə sual doğura biləcək, informasiyaya malik olmaq;. Sorğuların düzgün ( qəbul olunmuş təlimatlara) işlənilməsi. Nəzakətli olmaq, telefon etiketi biliklərinə malik olmaq; Ünsiyyətçil və səbrli olma bacarığı; Tələb olunan hesabatları hazırlamaq (şöbə rəhbərinin fərdi tapşırığı əsasında); Müraciətlərə əsasən bəzi provayderlərlə (səlahiyyət çərçivəsində) əlaqə saxlamaq və problemin tez bir zamanda həllinə nail olmaq; Şöbənin digər əməkdaşlarının işdə olmadığı vaxtlarda (nahar fasiləsi, məzuniyyət, ezamiyyət, xəstəlik və digər hallarda) onları əvəz etmək. Namizədə qoyulan tələblər: Ali təhsilli. Dil Bilikləri - Azərbaycan dili (ana dili) rus dili (əla) MS office proqramları Nitqində qüsur olmamalı; Veriləcək proqram təminatı ilə işləmə bacarığı ; Verilən tapşırığa adaptasiya olma bacarığı; Kollektivə uyğunlaşma bacarığı. İş şəraiti: Ofis daxili; İş rejimi həftənin 6 günü İş saatları növbəli (09:00-18:00,17:00-23:00) Əmək haqqının 15 gündən bir ödənilməsi; Tibbi sığorta təminatının verilməsi; Nahar təminatının qarşılanması. Maraqlananlardan xahiş olunur öz CV-lərinizi[email protected] email ünvanına göndərəsiniz. Yalnız qeyd edilən tələblərə cavab verən namizədlərin CV-lərinə baxılacaq. Göndərilən CV-lərdə mövzu adı yerində “Müştərilərə xidmət şöbəsinin təmsilçisi” yazılmalıdır.
____________________________________________________________________________________________________________________


BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:

FACEBOOK: Edumap.az

Gənclərin Xəritəsi

TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.

İNSTAGRAM:@edumap.az

Tik-tok:edumap.az