Müştərilərə xidmət şöbəsinin təmsilçisi (Call Center) vakansiyası

DİQQƏT! DİQQƏT! İş axtaranların nəzərinə * Aktiv vakansiya: Müştərilərə xidmət şöbəsinin təmsilçisi (Call Center) * İş yeri:#eManat * İş haqqda: - Daxil olan şikayətlərin qəbulu, onların işlənməsi və məlumatın digər müvafiq şöbələrə yönləndirilməsi - Sorğuların düzgün (qəbul olunmuş təlimatlara əsasən) işlənilməsi - Nəzakətli olmaq, telefon etiketi biliklərinə malik olmaq - Ünsiyyətçil eyni zamanda təmkinli olmaq - Tələb olunan hesabatları hazırlamaq (şöbə rəhbərinin fərdi tapşırığı əsasında) - Müraciətlərə əsasən bəzi provayderlərlə (səlahiyyət çərçivəsində) əlaqə saxlamaq və mövcud problemin tez bir zamanda həllinə nail olmaq * Tələblər: - Təhsil: Ali - Dil Bilikləri - AZE (Əla)/ RUS (Əla) - MS office paketi - Nitqində qüsur olmamalı - Komandada işləmək bacarığı - Məsuliyyət, diqqət və dəqiqlik * İş şəraiti: - Ofis daxili; - İş rejimi: həftənin 6 günü - İş saatları növbəli (09:00-18:00 / 17:00-23:00) - Tibbi sığorta işəgötürən tərəfindən qarşılanır - Nahar işəgötürən tərəfindən qarşılanır * QEYD: Əmək haqqı hər 15 gündən bir ödənilir. Uyğun namizədlər CV-lərini (mövzu yerində müraciət olunan vakansiyanın adını qeyd etmək şərtilə)[email protected]e-poçt ünvanına göndərə bilərlər.

BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:

FACEBOOK: Edumap.az

Gənclərin Xəritəsi

TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.

İNSTAGRAM:@edumap.az

Tik-tok:edumap.az